Foto voor MUSH !

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Foto voor MUSH !

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

Schermafbeelding2012-10-23om16.07.58.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
      • [quote=”Jimmeke” post=110447]Wat sommige ex-forumleden zeiden en ik ze ongelijk gaf, ik moet ze gelijk gaan geven. Eerste en enige post, tot grote spijt :([/quote]
        Inderdaad spijtig want ge zijt (waart) ne plezante gast.
        Iets minder plezant is als je de keuze moet maken tussen 420 Euro en vriendschap je resoluut voor de 420 Euro gaat maar die Panamera hybride en 991 4S moeten natuurlijk wel met iets betaald worden… :wtf:
        Dit is het laatste wat ik hier openbaar over zeg, geinteresseerden kunnen gans het verhaal via pm krijgen. Het forum dient niet om vetes uit te vechten.

Funny: +1!

Als sommige ex-forumleden (lid) problemen hebben met de gang van zaken op het forum of over bepaalde onderwerpen misschien dan best even contact opnemen met de beheerder van dit forum of met de moderators .
          Want op je eentje te zitten kniezen is geen oplossing . 😥 😥

Welcome back Jimtronics…
            Veel en mooie autookes in’t verwacht precies, dan is het nu ook de moment om dat akkefietje met mijn speakers ne keer te regelen zeker?

Jim

Wat sommige ex-forumleden zeiden en ik ze ongelijk gaf, ik moet ze gelijk gaan geven. Eerste en enige post, tot grote spijt 🙁

Zoek de verschillen… 😈 behalve dat die ene een twee is… :driver:
                Schermafbeelding2012-10-23om22.49.21.jpg

Schermafbeelding2012-10-23om22.59.11.jpg

Schermafbeelding2012-10-23om22.54.09.jpg

[quote=”911_NL” post=110396]Kosten wss beide even zoveel als je er “eigenaar” van wilt zijn :sarcastisch[/quote]

😉 😆 😆 😆

Mooie kont… Die uitmonden in mooie brede wangetjes, jaaaaaaa Mush….. 😆

en je kan met alle twee het gat toe rijden ❗ oeioei tniveau gaat hier flink naar beneden 😀

Kosten wss beide even zoveel als je er “eigenaar” van wilt zijn :sarcastisch

Ik zie geen verschil! :mrgreen: :happy:

[quote=”jol178″ post=110373][/quote]

Image-015-798151.jpg

:first: :first: :first:

[quote=”jol178″ post=110373][/quote]
                              maar dit is idd wel weer een mega aantrekelijk kontje.

:sarcastisch en wat zegt die ene legende dan op dees legende :first:

Knappe kont . 😉

😳 dat is stout 👿

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.