Foto’s 911 turbo

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Foto’s 911 turbo

• Maker
    Discussie
  • 2012-08-1217.06.08.jpg

image_2013-01-04-4.jpg
    Hierbij nog wat foto’s van de 911 turbo handgeschakeld…met OZ Racing Ultralegerra HLT 19 inch velgen en een foto met de originele holle spaak velgen
    20130104_141803.jpg

20130104_151442.jpg

20130104_151448.jpg

20130104_151454.jpg

image_2013-01-04-5.jpg

image_2013-01-04-6.jpg

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Zeer mooi, :first: en die velgen, ook mijn smaak :driver:

Haha mee eens, haar kont, maar het blijft toch een echte HIJ hoor…….;) , maar als ik in het bijzijn van vrouwlief het over HAAR kont heb, voelt zij zich weer aangesproken …. ;(
        Vandaar “zijn” ……. Maar ik zal het op het forum in het vervolg over haar kont hebben! 🙂

Haar…

Haar kont… :engeltje:

Komt anders awkward over 😈

De wielen zitten er nu c.a 1 jaar onder en geen last. De foto’s vertekenen misschien wat.
            Met 20 inch kwam het qua breedte maat en ET waardes niet goed, maar met deze 19 inch goed gevuld en niet aanlopen!:)

Zal toch goed opletten worden achteraan.
              Die wielen komen denk ik nogal ver naar buiten. Zullen de wielrand raken vrees ik.
              Ik heb gerolde wielkasten op mijn 996 gt3 en mijn wielen raken net niet en staan zeker 1 cm dieper.
              Wel zeer mooi :applaus:

Op zijn Hollands gezegd: een lekkere dikke poep!! 🙂
                Waar ik iedere avond graag naar kijk 😉

Is op ze Hollands gezegd: een lekker dikke poep!! :censored: 😀
                  Ben er ook heel blij mee, en zit vaak naar zijn kont te kijken!

image_2013-01-04-7.jpg

Is toch een schitterend kontje :engeltje:

Heerlijk hoe zulke “vlakke” velgen (bedoel hiermee, zonder cuprand) zo diep naar binnen vallen door de breedte. :lekker: ( waar is zo’n kwijlend manneke als ge het nodig hebt? 🙄 )

Zo zie je maar dat smaken verschillen….

Is gewoon aan machtige auto maar ik zou opteren voor grijze standaard velgen P in 19 of 20″

Nu mss maar best dat smaken verschillen, anders allemaal die zelfde blondine :lekker:

Dit zijn hele mooie velgen . :applaus: :applaus:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.