Foto’s Martini

• Maker
    Discussie
  • Nu iedereen toch een topic heeft over zijn/haar wagen met foto’s wil ik er hier ook eentje zetten over de Martini
    Verleden week woensdag zijn we gaan rijden op Zandvoort en er zijn een hele hoopleuke foto’s gemaakt.
    Hier zijn er een paar

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • [quote=”Audiotronics”:30n7gqh7]Blijft mooi 😉 [/quote]

Inderdaad . Telkens als ik de wagen zie klopt mijn hartje nog steeds , maar het leven ging verder en ik moest beslissingen nemen .
      Ik zou er echt te weinig mee hebben kunnen rijden .
      Ooit als ik weer tijd zou hebben komt er zeker een nieuw projectje.Ik ben blij dat de Martini in goede handen is 😉

Rufie ik denk dat Chris enkel niet goed zou slapen moest zijn 933TT in de regen komen 😆 😉

Zonde om mee zo een schoon machien in de regen te rijden 😀
          Hoe kunt ge ? Slaapt ge nog wel goed ? 😀

Anoniem

Als ge em eens in ‘t echt wilt zien rijden moette volgend jaar maar eens naar Zolder komen. Vanaf maart rijden Sonia en ik er zo goed als elke maand mee tijdens het vrij rijden onder Skylimits.

Goed weer …

of slecht weer…

Blijft mooi 😉

wow……
                prachtige wagen…. subliem in de martini 😯

WB

Waar zwaar werken al niet goed voor is………. 😆
                  Mooie foto’s inderdaad en vind die striping ook zeer mooi op de 944!

[quote=”993S”:2eiwdcfp]Seta , wat hebt ge gedronken jong , ge zijt zo grappig de laatste paar posts. 😆 [/quote]

Na paar weken zwaar werken, gisteren het even wat rustiger gehad.
                    Ik heb soms zo van die momenten 😀

Van de grond gegaan 😉

Het raampje stond open daar het binnenin naar koelvloeistof stonk.
                      Die woensdag heeft de koppakking het begeven.

heel mooie fotos Geert 8) 8) 8)

Verliefd ?

tja, vond dat ook al opvallend, verkeert in hogere sferen????? 8)

Seta , wat hebt ge gedronken jong , ge zijt zo grappig de laatste paar posts. 😆

@911-lover: Op de 5de foto staat je raampje open, maar je vergeet wel je elleboog buiten te steken!! 🙂

Ik vond de foto’s ook subliem.
                                  Beter dan ik ze kan maken en temeer daar er nu ook zijn waar ik achter het stuur zit 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.