Foto’s mijn 914

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 Foto’s mijn 914

• Maker
    Discussie
  • Ik ben een nieuw lid va Dit Porscheforum en wens hierbij enkele foto’s van mijn 914 te tonen. 😉

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • ach, ik vind ze best wel passen op een model van die tijd… Ik vind in ieder geval dit veel minder erg dan een oude Porsche op zeer recente velgen!

0

Bedankt voor de reactie, de velgen zijn van een 356. Ik heb lang getwijfeld maar uiteindelijk toch gekozen voor deze velgen omdat je deze zelden ziet onder een 914. Onder de 2.0 l zullen er evenwel baby-fuchs worden geplaatst.

0

welkom 8)

Mooie 914 heb je daar. Leuk gedaan met dat zwarte kofferdeksel.
          Juist die velgen 😕 Zijn die van een 356 (911/912) ?
          Vind hem persoonlijk mooier met fuchsen of baby-fuchs. MAAR elk zijn smaak natuurlijk 😉

0

Welkom hier, en ziet er inderdaad wel heel mooi uit. Veel plezier met je nieuwe project, en ook daarvan zien we graag foto’s ;-).

0

Ziet er zeer leuk uit .
              Foto’s kan je het beste ergens anders zetten en naar hier doorlinken .
              werkt idd beter , vlotter en je kan er meerdere zetten .

0

Aan deze wagen, een 914 van 1972 1.7, ben ik nu ondertussen 3 jaar bezig. De motor gereviseerd en nieuwe webers erop, de remklauwen gereviseerd, benzinepomp vernieuwd, nieuwe remschijven, nieuwe remblokjes, carroserie volledig onder handen genomen en afgelopen winter volledig herspoten, nieuwe velgen … in feite bijna alles onder handen genomen. De wagen is momenteel geweldig om mee rond te rijden.
                Sinds enkele weken ben ik bezig met een 914 2 liter (die is uitgeboord naar een 2.4) op punt te zetten tegen deze zomer.

Attachments:
                • Rallye_VVK_okt_2010a_1.JPG
                0

Hier tijdens een rallye in schoon gezelschap. Ik probeer er alleszins één of enkele foto’s bij te voegen maar dit schijnt niet te lukken. Hier een nieuwe poging 😉 😡

Attachments:
                  • Rallye_VVK_okt_2010_71.JPG
                  0

Dat mag .
                    Maar misschien ook leuk om iets meer van je te melden in het voorstellingsdraadje .
                    Ik ben in elk geval al benieuwd naar de foto’s van je 914

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.