Foto’s Miss Coast 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Foto’s Miss Coast 2012

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Het feest is alweer voorbij.
      Hartelijk dank aan alle chauffeurs die meegeholpen hebben om een mooie glamourday te gven aan de finalistes van Miss Coast Belgium 2012.

De liefhebbers kunnen hier al foto’s vinden :

https://www.facebook.com/GoodTimesInMotion

Enjoy,
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
      • 😛

Ja en hij niet alleen hoor :wtf:

PB

@zwarte, last van je midlife crisis? :mrgreen:

er zaten door toch verschillende Heidis :lekker: :sarcastisch

[quote=”straffen” post=104293]oh da cafeetje bij heize hilde :relaxman:

‘al wel zijn zeker :respect2:[/quote]
                Blijkbaar wat gemist 😳 geen “heisse ” Hilde gezien . 😉

oh da cafeetje bij heize hilde :relaxman:

‘al wel zijn zeker :respect2:

was terug een tof evenement met de missen,hebben terug veel lol
                    gemaakt,ja hoor,Yves moest beetje afgekoelt worden,dat cafeetje
                    aan de haven bij straffen Hendrik was best ok :lekker:

daz een gooie :relaxman:

ik heb reeds gestemd op mijn miss nr 12 en jullie

@Y@A die bibber was nochtans niet van de koude daar achteraan in de zaal ,maar jij moest vooral afgekoeld worden met al die dames in je buurt 🙄 :wtf:

Hey Snoer,

Bedankt voor de leuke foto’s en natuurlijk de gezelligheid zaterdag!

@ de rest, bedankt voor de leuke reacties, hopelijk tot snel :driver:

Groeten elroy

waarop kunnen wij stemmen voor de miss Coast

Wij waren er zeeeeeeeer graag bij , vooral als snoer begint te bibberen met zijn glas water in de hand …

is het niet snoer …

toffe bende hop naar de volgende …

straffen hendrick woont dicht tegen een zeer leuk cafe aan de haven , brrrrr

Groot gelijk Elroy. Wat een fotogenieke dame had jij zeg.

Van snoepers gesproken, straffen ! Wie had het lint van een finaliste gesnoept ? :engeltje:

Ik denk dat ik bij Elroy ooit velgjes gekocht heb .
                                  De wagen komt me erg bekend voor .

snoeper die elroy :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.