Foto’s Miss Coast 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Foto’s Miss Coast 2012

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Het feest is alweer voorbij.
      Hartelijk dank aan alle chauffeurs die meegeholpen hebben om een mooie glamourday te gven aan de finalistes van Miss Coast Belgium 2012.

De liefhebbers kunnen hier al foto’s vinden :

https://www.facebook.com/GoodTimesInMotion

Enjoy,
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
      • Nog enkele foto’s van Elroy omdat hij van zo ver gekomen is (had ik hem beloofd )

m035.JPG

m038.JPG

[attachment]m 038.JPG[/attachment]

[attachment:4]m 206.JPG[/attachment]

Nog enkele foto’s van Elroy omdat hij van zo ver gekomen is (had ik hem beloofd )

m035.JPG

m038.JPG

[attachment]m 038.JPG[/attachment]

[attachment:4]m 206.JPG[/attachment]

[quote=”PatrickB” post=104206][quote=”Funny” post=104203]Patrick :respekt: voor die oude mannen ,maar eens die P onder stoom komt is er geen houden aan .[/quote]

Voor zolang het duurt bedoel je. :mrgreen:[/quote]
            Zolang er benzine in de P zit rijdt hij . 😉
            Eens alles opgebruikt is is het bergaf rijden. 😥

PB

[quote=”Funny” post=104203]Patrick :respekt: voor die oude mannen ,maar eens die P onder stoom komt is er geen houden aan .[/quote]

Voor zolang het duurt bedoel je. :mrgreen:

:first: :mrgreen: :mrgreen:

PB

In elk geval niet Ik of K. :mrgreen:

Patrick :respekt: voor die oude mannen ,maar eens die P onder stoom komt is er geen houden aan .

Wie is er op onze foto aan’t kwijlen? Sigrid? En wie zijn die 2 andere geilaards? :mrgreen: :happy:

PB

jol, er is al een foto waar 3 oude geilaards op staan staan te kwijlen. :mrgreen:

en wie is dan die halve 😈 😈 😈

Sigrid ik wou bijna schrijven 3 zwaargewichten maar na het herbekijken van de foto’s 2 en halve . :happy:

en kijken dan 😈

PB

Met je P(assat) kon jij niet veel doen daar. :happy:

[quote=”PatrickB” post=104187]Niet liege he Mush. :mrgreen:[/quote]
                                  OK dan…
                                  Leuker dan mij kan je niet vinden hoor Sigrid!!! 😉

Bedankt om dit te delen, heb iets gemist geloof ik 🙁

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.