Foto’s Tour with a View

Home Forum Porsche Uitstappen Foto’s Tour with a View

• Maker
    Discussie
  • We zijn terug van de Tour with a View. Het is alweer voorbij, jammer genoeg.
    Prachtig weer gehad in de bergen. Ontelbare bochten gereden. Al die maanden voorbereiding en het vliegt zo voorbij…

Het volledige album vind je hier : https://www.facebook.com/GoodTimesInMotion

Enkele sfeerbeelden :

Greets,
    Rufie.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Dat zag er daar dik in orde uit.

mooie beelden :up:

@ Funny, zo een jubi erbij zou pas af geweest zijn 🙂
          Man, ik zou zenuwachtig zijn in jouw plaats…

S2

Wat een mooie wagen / foto is dit:

Prachtig Alain ! :applaus: Ik heb toch een beetje (veel) spijt dat ik niet mee was . 😥
              Maar volgende week staat mijn speeltje er en kan ik :driver: :driver: .

ubuntustudio.org ?

[quote=”Rufie” post=143667]
                Moet nu nog eens uitzoeken hoe we dat best kunnen verwerken, knippen, plakken etc.[/quote]

Heb net gopro aangekocht en uitgeprobeerd.
                  Moet nu nog eens uitzoeken hoe we dat best kunnen verwerken, knippen, plakken etc.

Geweldig! Komt er ook een filmpje van aangezien ik een gopro op de motorkap zie staan?

Dank voor de reacties.
                      We waren met 9 Porsches. Heb bewust gekozen om dit met een kleine groep te doen. Maakt het veel makkelijker om de groep bij elkaar te houden.
                      Prijzen in Zwitserland zijn nu ook wel niet van de poes, maar wat een prachtig land ! Uiteindelijk toch een ervaring om nooit te vergeten en opnieuw te doen.

Heel mooie beelden ,bedankt om mee te kunnen kijken :salut:

Prachtige locaties!

Ik tel 6 Porsches 😯

Juist eens weest gaan zien naar jullie foto’s, prachtige locaties die jullie bezocht hebben!!!!!
                            Is om van te watertanden!! Knappe organisatie..

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.