Foto’s van een slantnose turbo S van 87

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Foto’s van een slantnose turbo S van 87

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Tja wie wil zo’n onding 😉

Blijkbaar wel en aan een soldenprijsje 😛

Ik kan mij ook totaal niet vinden in de flatnose, rest van de wagen is wel geslaagd, maar ieder zijn smaak moet dus wel kunnen

grtz Geert 😉

vind het echt niet mooi… maar ja smaken verschillen nu eenmaal hé..al goed dat we allemaal niet hetzelfde willen 😉

Idd, zo zie je maar dat er hier heel wat lezers zijn die niet dagelijks posten…
                ik heb altijd al een zwak gehad voor (mooie) flatnoses…

@ Bruno, foto’s uploaden kan je makkelijk doen door bovenaan in album je foto’s te uppen in “personal gallery”

Inderdaad, Dave, je hebt een goed geheugen.
                  Heb je trouwens ooit eens foto’s opgestuurd … en 911lover heeft mijn P hier ooit eens geplaatst in een of andere rubriek, ‘k weet alleen niet meer waar … zal dus eens moeten leren hoe hier foto’s te posten.

In ieder geval heb ik een rode 911-1983 cabrio 3.0SC met flatnose-kit van Gemballa. Heb er o.a. vorig jaar en dit jaar mee gereden op vroemdag in Zolder.

Ik heb trouwens het draadje over de flatnose al op de voet gevolgd.
                  Ziet er een knappe wagen uit ! Mocht de eigenaar de flatnose ooit ombouwen naar normale look, dan ben ik wel geinteresseerd in de voorvleugels. ‘t Is maar dat ie het weet !

Tot later !
                  Bruno uit Zottegem

Die wil ik wel… ik vind em echt mooi !

als ik me niet vergis was er hier vroeger ook iemand op het forum die zo een rode en een gele originele flatnose had… ben zn naam even kwijt maar ik dacht dat hij Bruno heette…

schoon!! 😯

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.