Fotoshoot locatie gezocht

Home Forum Zeverhoekje Fotoshoot locatie gezocht

• Maker
    Discussie
  • Een vriend van me is al een hele tijd intensief bezig met fotografie (urban fotografie, vervallen panden etc.). Hij stelde me voor om, indien ik een leuke locatie zou vinden, een fotoshoot met de nieuwe P te organiseren.
    Kan hij zijn kennis op ander vlak even bijwerken & ik gewoon leuke foto’s krijgen!

Is er iemand die een goede locatie in O-VL of W-VL kent waarbij de P mooi zou passen?
    Het kasteel van Laarne leek me wel leuk, maar suggesties zijn meer dan welkom 8)

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • In de haven van Gent moeten volgens mij ook wel leuke plekjes zijn.
      Kasteel van Ooidonk lijkt me niet zo evident of je moet al toegang krijgen op het terrein met je P.

[quote=”snoer 964″:35158ywx]Ok 😳 ik dacht het dat je van in de buurt was en deze lokatie kende ! 😀 [/quote]

Yups, maar aan ‘t kasteel van Ooidonk had ik niet onmiddelijk gedacht 😐
        Stom hé.

Nu ja, “k heb een jaar in Parijs gewoond en de 4 ervoor in Leuven, ‘k zal ‘t daar maar op steken 😳

Weliswaar is mijn inspiratie op. En ‘k zou toch een aantal locaties willen hebben die ik dan aan “de fotograaf” kan voorleggen 🙂

Ok 😳 ik dacht het dat je van in de buurt was en deze lokatie kende ! 😀

[quote=”snoer 964″:1ixmw76f]Het kasteel noemt feitelijk Het Kasteel van Ooidonk (Zie google )Daar vind je een plan en zo van de ligging.[/quote]

😆
            Het kasteel van Leerne ken ik wel ze snoer, ‘t ging hem om die zandverdelingsite 🙂
            Ik ben zelf oorspronkelijk van Drongen …. 🙂

Het kasteel noemt feitelijk Het Kasteel van Ooidonk (Zie google )Daar vind je een plan en zo van de ligging.

Het kasteel van leerne licht in oost vl. Tussen Drongen en Deinze en naast Deurle . 🙄

Deze lokatie is in Stokkem .
                  Provincie Limburg

StefX is dat niet ergens in west-vlaanderen?
                    Denk dat ik daar jaaaaaren geleden eens gekomen ben.
                    Waar het precies was ben ik wel al vergeten ondertussen 🙂

Goeie ideeën tot nu toe. Laat ze maar komen hé 😉

Het kasteel en omgeving van Baghte Maria Leerne is ook een mooie lokatie 😆 Laat eens iets weten als je een geschikte plaats gevonden hebt !

Die “zandverdeling” site van Koen zijn 2006 Herfstrit vond ik persoonlijk een pracht locatie voor foto’s. Zul je wel eens bij 911-Lover moeten informeren waar dit juist was…

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.