fotoshoot met oldtimer tractoren

Home Forum Porsche Uitstappen fotoshoot met oldtimer tractoren

• Maker
    Discussie
  • Ik denk eraan om eens een mooie “fotoshoot” te doen met de p bij een goede klant van mij. Die is bezeten door oldtimer tractoren en heeft er ondertussen meer dan 100! Momenteel werkt hij aan 4 exemplaren van porsche die hij volledig herbouwd. Ik dacht dat dit misschien een mooie locatie/achtergrond was om de shoot te doen. Als er nog geïnteresseerden zijn(voor of achter de lens), lett me know.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 133)
    • even geduld … straks als een duivel uit een doosje :mrgreen: :sarcastisch

[quote=”993″ post=176865]Ja, heb jij die foto getrokken…of waar komt die vandaan?[/quote]

Nu komt de aap uit de mouw, benieuwd of de kat ook op de koord zal komen.

😎 👿 :applaus:

Ik heb wat gemist !volledig uit het oog verloren ik zat even in het buitenland .

Aha, merci! :drink:

Voor het trffen effe bij Gert de hoes voor de 968 opgehaald.
              Is eigenklijk voor de 944, maar past toch redelijk goed

2014-08-1816.21.36.jpg

t027.jpg

Dat zou Jochen moeten zijn volgens mij .

Vraagje in het kader van de P meets en greets, het heerschap met het zwarte regenjasje (zwarte boxster driver als ik het wel heb), rechthoekige bril en heerlijk volle pint op de foto’s van Snoer. We hebben vorig jaar bij de Zomersproetjes het diner gedeeld, maar het was zo’n herrie dat de nicknamen van jou en je pa (nu 996, voorheen 964) nooit zijn doorgekomen bij me. Bij de laatste sessie hebben we wel even gedag gezegd maar in de commotie van de dag niet meer gebabbeld.

Help me out, wat zijn jullie nicknames alhier en ik zal ze niet meer vergeten! 😳

Ja, heb jij die foto getrokken…of waar komt die vandaan?

was het deze ?

Attachments:
                      • porscheindegracht.jpg

Spelbreker…ja, nu verklap je het nog

zoek de verschillen !! kijk eens naar de jantes.

PB

Dat was ik me ook net aan ‘t afvragen. 😐

[quote=”kleinekastenteufel” post=176685]Wij zijn tot bij de tractoren geraakt.

[/quote]

Onderweg naar de traktoren een witte 911 in de gracht zien liggen….was jij toch niet???

spijtig van het mindere weer maar we hebben er toch een leuke voor- en namiddag beleefd! :first:

Graag gedaan Nickolas ,het was inderdaad een toffe bijeenkomst en weer enkele mensen van het forum leren kennen .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.