fotoshoot met oldtimer tractoren

Home Forum Porsche Uitstappen fotoshoot met oldtimer tractoren

• Maker
    Discussie
  • Ik denk eraan om eens een mooie “fotoshoot” te doen met de p bij een goede klant van mij. Die is bezeten door oldtimer tractoren en heeft er ondertussen meer dan 100! Momenteel werkt hij aan 4 exemplaren van porsche die hij volledig herbouwd. Ik dacht dat dit misschien een mooie locatie/achtergrond was om de shoot te doen. Als er nog geïnteresseerden zijn(voor of achter de lens), lett me know.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 133)
    • Haha, al change dat ze heeft mtn aandringen, want normaal gaan we niet met onze fans op de foto…. :mrgreen:
      Jammer dat het weer heel wat mensen/ambi thuis gelaten heeft, al was het ook zo gezellig.
      Thanks for the pictures snoerie!

Bedankt voor de foto’s!
        Leuke uitstap, Nikolas, nogmaals dank voor de gratis maaltijd!

En wie wou er persè op de foto met de PF leden ?

t028.jpg

t029.jpg

t032.jpg

t034.jpg

t035.jpg

t038.jpg

t040.jpg

Wij ook maar je was al weg !Wat een mooie tuigen waren daar niet te zien ?

t003.jpg

t006.jpg

t008.jpg

t015.jpg

t021.jpg

t022.jpg

t025.jpg

t027.jpg

Wij zijn tot bij de tractoren geraakt.

tractor001.jpg

Ik ga er iets voor 11u zijn, ik ga jullie opwachten aan de napoleon, vlak naast de andere gebouwen, ik kijk dan voor de poort daar te openen zodat de wagens daar kunnen staan, want ik denk dat de “normale” parking er drassig zal bijliggen met da weer…
                Tot straks.

Ah, ok dacht dat je bedoelde dat iedereen op zaterdag ging komen. Rondrit doen we zelf wel effe

Inderdaad ik had het ook ergens gezien dat de rit op zaterdag was , Maar met dit mooi weer kom ik liever vandaag 🙄 😈 Hopelijk stopt het tegen straks met motregenen zodat we nog wat kunnen buiten lopen en de tracktoren kunnen bewonderen ! :drink: tot straks iedereen .

Staat toch duidelijk op de affiche, zaterdag de rondrit? Maar aangezien er geen reactie op kwam, hebben we zondag genomen.
                      P.s. De rit was meer voor tractoren bedoeld(heb het plan gezien)

[quote=”porsche4ever” post=175943]@snoer, we zullen de zondag nemen, past ook net iets beter voor mij, en ik zie aan de vorige reacties dat de zondag ok was. Rond hoe laat spreken we af?[/quote]

Hoe de zaterdag….staat hier toch niet….ik dacht dat iedereen de zondag kon

Rondrit was de zaterdag e mannen, staat toch zo op de affiche.

Idd, maar die voordestraat is gewoon een zijstraatje van de rijksweg. Bedrijf is nr 160, en alles erond….
                              Rijksweg 160 olsene zulte voor de gps. Ofwel, vlak naast club morpheo(ook van hem)voor de snoepers onder ons.
                              Normaal mochten we de wagens ergens apart zetten, maar aangezien Andrez zijn toestand kan in hier nu niets meer van weten… Indien wel zet ik het hier ng op.

http://www.atv-vierzon.be
                                Adres is hierop te vinden.

Rondrit weet ik niet, zie ik ook niet staan op affiche.

Ik kom even goeie dag zeggen, maar rondrit zal niet lukken voor mij.

Tot morgen, Porsche ondertussen mooi gewassen 🙂

Ik rij rechtstreeks naar daar want ik moet eerst nog langs Gert Carnewel
                                  Wat is het juiste adres voor de GPS

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.