fotoshoot met oldtimer tractoren

Home Forum Porsche Uitstappen fotoshoot met oldtimer tractoren

• Maker
    Discussie
  • Ik denk eraan om eens een mooie “fotoshoot” te doen met de p bij een goede klant van mij. Die is bezeten door oldtimer tractoren en heeft er ondertussen meer dan 100! Momenteel werkt hij aan 4 exemplaren van porsche die hij volledig herbouwd. Ik dacht dat dit misschien een mooie locatie/achtergrond was om de shoot te doen. Als er nog geïnteresseerden zijn(voor of achter de lens), lett me know.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 133)
    • Als het weer het toelaat zou ik misschien ook wel afkomen,
      het is wel net de verjaardag van mijn zoontje (2jaar) maar
      die moet toch nog zijn middagdutje doen tot rond 15h.
      Hoe laat is die rondrit?

Car pool Kruishoutem 10u45 ok.

[quote=”Oli-Carrera” post=176541]Ok, dan misschien best tegen 10u45 aan carpool, zo zijn we tegen 11u in Zulte voor diegenen die rechtstreeks gaan?[/quote]

:salut: :up: :up:

Ok, dan misschien best tegen 10u45 aan carpool, zo zijn we tegen 11u in Zulte voor diegenen die rechtstreeks gaan?

Ik zal er zijn ,en die carpoolparking is ok voor mij :up:

Wie zal er allemaal zijn tegen 11u?
                Anders spreken we af aan de carpoolparking In Kruishoutem (afrit autosnelweg) om zo samen naar Zulte te rijden?

Ik veronderstel dat we op de terreinen AGOS moeten zijn in de Voordestraat te Zulte ?

Want dit is niet erg duidelijk te zien op de affiche 😳

Verbeter mij indien het anders is !

dat zet een flinke domper op het hele event. ik wens Andrez alvast een spoedig herstel toe

Hier even wat minder nieuws, Andrez( de eigenaar en organisator) is gisteren spijtig genoeg onder een tractor terecht gekomen.
                      Hij was aan het sleutelen en wou hem starten niet wetende dat hij ng in Vitesse stond…. Ligt nu op intensive.
                      Geluk bij een ongeluk dat hij aan een p tractor bezig was, er staan er daar anderen in zijn hangaar die 3keer zo zwaar zijn, waardoor het het ng vele erger ging zijn.
                      Enfin, zijn “feest” als je het nog zo kan noemen gaat gewoon door.
                      Misschien allemaal ter plaatse afspreken om 11u?

Ik heb niets te doen, kan er eventueel ook bij zijn. Ik volg het wel verder op het forum.

Dag Nikolas
                          Laat eens iets weten waar en wanneer we vertrekken of samenkomen ?
                          groetjes Snoer

Dag Nikolas,

Zal ook eventjes afkomen.
                            Kan je mij laten weten wanneer er afgesproken wordt?
                            Anders kom ik naar restaurant en rijden we samen naar Zulte?

Hopelijk droog weer…
                            Ik kom met de 997.

Groeten,
                            Olivier

Wij zouden ook graag afkomen….ik moet ook nog effe in Maarkedal zijn, dus dat is in de buurt
                              Kunnen wij ergens inschrijven?

Zondagmiddag heb ik familieverplichtingen. Zaterdagavond komen we laat thuis. :think: Misschien dat ik zondagochtend eventjes kan komen kijken met de *porsche bij een koffie tot 11u, maar veel meer zit er dus niet in.

Die AP (“Volksschlepper”) volks-landbouwtrekkers worden de volgende beleggingsgekte. Geentje zonder papieren kopen, tenzij je er enkel op een eigen weg op het eigen landgoed mee wil rijden. :respekt:

Namens Sigrid even een reactie:
                                  Wij zijn met vakantie en dit weekend nog niet terug.
                                  Helaas is ze er dus niet bij.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.