fotoshoot met oldtimer tractoren

Home Forum Porsche Uitstappen fotoshoot met oldtimer tractoren

• Maker
    Discussie
  • Ik denk eraan om eens een mooie “fotoshoot” te doen met de p bij een goede klant van mij. Die is bezeten door oldtimer tractoren en heeft er ondertussen meer dan 100! Momenteel werkt hij aan 4 exemplaren van porsche die hij volledig herbouwd. Ik dacht dat dit misschien een mooie locatie/achtergrond was om de shoot te doen. Als er nog geïnteresseerden zijn(voor of achter de lens), lett me know.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 133)
    • Idem hier :up: :up: :up:

staat in agenda :coolness:

Nicolas normaal gezien ben ik aanwezig .Uiteraard is het nog een 8-tal maanden en er kan altijd iets tussen komen .
          Maar het staat in de agenda . 😉

misschien beter lijstje aanmaken? Kwestie dat ik de nodige ruimte kan vrijhouden om de wagens naast elkaar te kunnen stallen.
            Iedereen de zondag rond de middag? Verwijder je”?”of schrap je naam indien nodig. Lijstje aanvullen mag ook uiteraard!

porsche4ever
            Funny
            Henkdrik914?
            Luc993cabrio?
            targa?
            Targa 84?
            snoer?

@Hendrik914, kom maar af!

Staat in de agenda !

Machelen-aan-de-Leie … daar zit nog een verzamelaar van landbouwmachines.

Ik heb die trekkers al op het dorpsplein zien en vooral horen starten. Er zijn ééncilinders bij met een gloeikamer voorop die je met een toorts voorverwarmt. Indrukwekkend, ik ken enkel een Leopard Bergepanzer die een dieper geluid maakt, dat langs de grond en door je beenderen naar je trommelvliezen kruipt.

Vlakbij heb ik een witte *porsche staan, die kan ik desgewenst bij Agos wel ff stallen.

Ik kan gewoon te voet naar huis, wat is nu een uurtje flink doorstappen. :sarcastisch
                  ben ik weer nuchter. :happy:

Mijn peter was loonwerker, dus van landbouwtuigen heb ik zelf nog wel enkele zeldzame foto’s van tussen de 2 wereldoorlogen. Landbouwautomatisering en mechanisatie was er in Vlaanderen, voor er fabrieken bestonden.

(Foto wil niet plakken, spijt me.)

Bier ken ik ook wat van, dus bij deze mijn kandidatuur.

BBQ :relaxman: :relaxman: :relaxman: :drink: :drink: :drink:

+1 :up: 😆

Wim

Is wel de bedoeling voor de mannen met de thuiswedstrijd dat je met de porsche gaat hè , en niet te voet zodat je later op je knieën naar huis toe kan krippen. :happy: :happy: :happy:

Me 2 !
                          een thuismatch voor mij : is vlak bij …
                          :drink:

Wim

[quote=”targa 84″ post=154736]kom je ook
                            wim
                            :drink:[/quote]

Kan nog niet hè mannen, ik heb alleen nog maar de Harlytrapson. :mrgreen:

En of ze mij graag zien komen met den basterd straks is ook maar af te wachten. 🙄

ah bon? Khad niet direct gedacht dat er iemand op ging reageren. Misschien moeten we allemaal met elkaar toekomen? Liefst de zondag zeker hier?

[quote=”cabrio wim” post=154735]Tis weer voor niet zekers……………. :mrgreen: :wink:[/quote]
                                behalve den apero en de bbq is voor niet ja…Maar moesten we zeggen dat er sponsorgeld mee te verdienen valt zou er evenmin op worden gereageerd aan een vorig topic te merken.
                                Graptje é 😆

+1 :drink: :drink: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.