fotoshoot met oldtimer tractoren

Home Forum Porsche Uitstappen fotoshoot met oldtimer tractoren

• Maker
    Discussie
  • Ik denk eraan om eens een mooie “fotoshoot” te doen met de p bij een goede klant van mij. Die is bezeten door oldtimer tractoren en heeft er ondertussen meer dan 100! Momenteel werkt hij aan 4 exemplaren van porsche die hij volledig herbouwd. Ik dacht dat dit misschien een mooie locatie/achtergrond was om de shoot te doen. Als er nog geïnteresseerden zijn(voor of achter de lens), lett me know.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 133)
    • kom je ook
      wim
      :drink:

Wim

Tis weer voor niet zekers……………. :mrgreen: 😉

+1
          :drink:

Anoniem

Ik wil wel komen, is tegen mijn deur.

Hieronder de affiche uit het clubboekje. Gisteren vroeg de man mij, of er niemand wou komen met porsche wagens(ipv tractoren). Degene die zouden komen krijgen gratis aperitief en bbq.
              [URL=http://s453.photobucket.com/user/nikolasenlynn/media/foto24_zps6ac2e5e4.jpg.html][IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/foto24_zps6ac2e5e4.jpg[/IMG][/URL]

Klant wist mij gisteren te vertellen dat hij komende zomer terug een tractor hapening plande. Vorige editie was ik er ook, hij doet dit op zijn eigen grond, toen was er iets meer dan 4000man :salut:
                Augustus 2014 bestaat zijn club 10jaar en het zou porsche als thema hebben 😀 Hij brouwt dan ook zijn eigen bier enzo, enfin ze komen van over de grensen hiernaar toe. En hij zei gisteren dat het groter zal zijn dan anders, nu porsche als thema voor de tractoren stond :applaus:
                Word vervolgd ❗

Ok Nicolas .

Dank!

@sigrid, als je ooit eens in de buurt bent moet je maar een seintje geven, ik woon er niet ver van. Gewoon bezoekje kan altijd.

Goed plan! :geek:

Erg jammer. Niet eens zozeer voor de foto’s. Had graag de verzameling bijzondere Porsches in rood gezien ❗

ok, sorry mannen(en vrouwen) maar de 20ste gaat al niet meer kunnen 😳
                            Misschien dit topic volgende lente nog eens aanklikken? :engeltje:

de 20 ste is goed voor ons :drink:

Sigrid, ik probeer ten laatste de dag ervoor hier te posten. Anders moet je je gsm nummer op een pb zetten.

Zondag de 20ste is voor mij ook goed.
                                  Alleen hoop ik wel dat het, bij regen die morgen, erg vroeg wordt afgeblazen.
                                  Want anders ben ik al onderweg.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.