fotoshoot met oldtimer tractoren

Home Forum Porsche Uitstappen fotoshoot met oldtimer tractoren

• Maker
    Discussie
  • Ik denk eraan om eens een mooie “fotoshoot” te doen met de p bij een goede klant van mij. Die is bezeten door oldtimer tractoren en heeft er ondertussen meer dan 100! Momenteel werkt hij aan 4 exemplaren van porsche die hij volledig herbouwd. Ik dacht dat dit misschien een mooie locatie/achtergrond was om de shoot te doen. Als er nog geïnteresseerden zijn(voor of achter de lens), lett me know.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 133)
    • [quote=”Ghost” post=145160]O plaat mag niet meer voor commerciële doeleinden.
      Heeft niets met verzekering te maken.
      Als ge douaniers tegenkomt heb je problemen.[/quote]

Moest ik deze tegenkomen zullen ze gecharmeerd zijn door het voertuig :engeltje:

O plaat mag niet meer voor commerciële doeleinden.
        Heeft niets met verzekering te maken.
        Als ge douaniers tegenkomt heb je problemen.

Mijn verzekeraar heeft een x aantal maand na mijn aankoop net dezelfde gekocht, ook voor reclame, ook met de o plaat, maw ik denk dat dit te zien is hoe het voertuig verzekerd is.

[quote=”porsche4ever” post=144598] Nu ideaal als reclame voertuig.[/quote]

Wel opletten met de “O” plaat.
            Het is in de nieuwe oldtimer regeling niet meer toegestaan 💡

20 oktober is prima voor mij :up:

ok, Andrez(eigenaar van de tractoren) wil na wat aandringen dit toch op een zondag doen.
                Eerst volgende zondag dat past voor hem, 20 oktober. Als we echter met slecht weer zitten blazen we het beter af, aangezien we de shoot buiten moeten doen.

Ik had het wel heel leuk gevonden, vind het een mooi initiatief. Komende weken wordt alleen maar regen verwacht, gister nog even lekker gestuurd, blijft toch magnifiek, elke gereden kilometer weer. Heb komend weekend waarschijnlijk de laatste seizoenrit voor de boeg. Maandag gaat ie de belasting/verzekering weer verlaten. Dan gaan we komende winter de originele speedline velgen maar es een service beurt geven, alles uit mekaar, nieuwe pakkingen erin en lichte schaafschade bijwerken, ze zijn het waard. Moet kunnen in een half jaartje zou je denken… :mrgreen:

Ik weet dat er onder ons mensen zijn met meer dan 1 Porsche.
                    Wellicht een idee om daar een bestuurder voor te zoeken?

btw Bart: meervoud Porsche is Porsches. 😉

ik bel morgen naar hem, want in eerste instantie wou hij niet op een zondag.

kan op zaterdag niet, voor mij een zondag en dan lekker eten bij Fondue folle “Nicolas” :driver: :lekker: :drink: :salut: :loser:

[quote=”porsche4ever” post=145017]voorlopig gaat dit nog niet door, aangezien we nog maar met vier wagens zijn…(funny, ducdirk, sigrid en mezelf)
                          Anders vraag ik nog eens aan Andrez om toch een zondag dit te doen? Waarschijnlijk gaan we dan meer volk mee krijgen?[/quote]

Schitterend idee +1 Nicolas :up:

Ok Nicolas hou ons op de hoogte .

voorlopig gaat dit nog niet door, aangezien we nog maar met vier wagens zijn…(funny, ducdirk, sigrid en mezelf)
                              Anders vraag ik nog eens aan Andrez om toch een zondag dit te doen? Waarschijnlijk gaan we dan meer volk mee krijgen?

ff samenvatten:

zaterdag 19 okter @ http://www.atv-vierzon.be/

Ok 4 me…

Maar:
                                – Hoe laat spreken we af ?
                                – Stuurt iemand een sms-je indien het niet doorgaat wegens bv. slecht weer ?

[quote=”Funny” post=144974]
                                  Ik weet ook dat er heel wat mensen van op het forum de zaterdagnamiddag werken :respekt: maar toch niet iedereen werkt die dag ![/quote]

Ikke spijtig genoeg wel 👿 👿 👿

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.