fotoshoot torig & knoet

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s fotoshoot torig & knoet

• Maker
    Discussie
  • vanavond samen met torig beetje fototjes gaan schieten

hier alvast enkele…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Anoniem

[quote=”Mushroom”:1o7oblrd]”Mushroom de VAI zal “binnenkort” op 19″ staan hoor ”

Ik dacht al zoiets hoor !! 😉
        De velgen staan momenteel op Kapaza, aan 400 Euro, achterste banden hebben ‘t beste gehad maar zijn nog bruikbaar, voorste hebben nog plenty of life in them.[/quote]

Link ernaartoe ??

ken

prachtige foto’s 😈

kben benieuwd om ze eens in het echt te bewonderen…

Prachtige wagens en prachtige foto’s.
            Kunnen jullie volgende keer wel een kleinere foto of een thumblink plaatsen daar die grootte het hele topic uit zijn voegen trekt?
            Helaas bezit dit forum geen automatische resizer 🙄 😕

De moeite mannen, doe nog maar eens…

“Mushroom de VAI zal “binnenkort” op 19″ staan hoor ”

Ik dacht al zoiets hoor !! 😉
                De velgen staan momenteel op Kapaza, aan 400 Euro, achterste banden hebben ‘t beste gehad maar zijn nog bruikbaar, voorste hebben nog plenty of life in them.

[quote=”Mushroom”:2hrihary]Mooie foto’s, maar de VAI-253 zou alvast mijn setje 17’ers kunnen gebruiken ! 🙂 [/quote]

Mushroom de VAI zal “binnenkort” op 19″ staan hoor 😉
                  Maar kan je anders prijs en foto’s doorsturen per PB ? Dan kan ik’t overwegen 😉

Thanks 😉

Mooie foto’s, maar de VAI-253 zou alvast mijn setje 17’ers kunnen gebruiken ! 🙂

[quote=”Boxster”:1rizdr13]:wink: Prachtig ,mag er de volgende keer de mijne ook bij 😆

Ps;zeer mooie foto’s[/quote]

doen we dat nog is over als het nog eens wat mooi weer is hé, met nog wat meer boxsters 😉

Hey Knoet;

Was supergezellig gisteren !! Leuk jullie eens ontmoet te hebben 😀

En de foto’s zijn PRACHTIG 8)

Boxster, sure, hoe meer zielen, hoe meer vreugd 😈

😉 Prachtig ,mag er de volgende keer de mijne ook bij 😆

Ps;zeer mooie foto’s

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.