Fotoverslag : Antwerp Classic Salon 2007

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Fotoverslag : Antwerp Classic Salon 2007

• Maker
    Discussie

• Guy

Nog heel dit weekend in Antwerp Expo : Antwerp Classic Salon.
      Het is ECHT weer de moeite waard !
      Voor de ongelukkigen die niet kunnen gaan, hieronder een paar foto’s,
      zoals gewoonlijk enkel van de Porsches 8)
      Onderaan staat een link voor de liefhebbers die nog (veel) meer willen zien 😉

Meer auto’s -> klik HIER

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • bedankt 😥

Innige deelneming

amaai twas de moeite ik ben niet kunnen gaan mijn grootvader is gisteravond gestorven dus ja 😥 maar ben blij dak de fotos heb gezien

Beurs in A’pen is inderdaad terug een aanrader, thema is Renault, maar er stonden meer dan voldoende Porschkes om zich aan te vergapen 🙂 En nog veel ander moois ook ! In elk geval veel beter dan Flanders collection cars in Gent.

Voor wie nu nog aan het twijfelen is, hup die auto in en naar ginder 😉

Ik zal mee duimen voor het weer. Als je eens een Co-piloot zoekt… daar wil ik nu wel eens in meerijden se! 😉 )

[quote=”stefx911″:1msm02wy][quote=”993S”:1msm02wy]Prachtige fotoreportage , het is alsof ik er zelf geweest ben.
                  Bedankt !![/quote]

Nieuwe avatar Denis ? 😀 [/quote]

Ja , deze week is het zover, als het tenminste niet regent.
                  Donderdag zou het droog moeten zijn. Spannend !! 8)

[quote=”993S”:31lz34om]Prachtige fotoreportage , het is alsof ik er zelf geweest ben.
                    Bedankt !![/quote]

Nieuwe avatar Denis ? 😀

Guy

[quote=”ken”:rve4dops]mooie foto’s, daar stonden veeeeeel beauty’s binnen 😉 [/quote]

En geloof me, ik heb echt niet alles gefotografeerd hoor 😕
                      Er is ook nog een zaal met onderdelen, een zaal met miniaturen en tweedehandswagens en een zaal met autoclubs !
                      Echt de moeite dus !

Daar staan mooie wagens tussen! 😀

Zeer mooi.
                          Ik kan al niet wachten tot morgen.
                          Dan gaan wij op bezoek in Antwerpen 😉

ken

mooie foto’s, daar stonden veeeeeel beauty’s binnen 😉

Prachtige fotoreportage , het is alsof ik er zelf geweest ben.
                              Bedankt !!

10 op 10 guy! goed u best gedaan mooie foto’s, mooie porsche’s en mooie……………. 8) madamen 8) die ontbreken spijtig genoeg, salu, janneman

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.