François Sterchele komt om bij ongeluk

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s François Sterchele komt om bij ongeluk

• Maker
    Discussie
  • François Sterchele komt om bij ongeluk

Profvoetballer François Sterchele is woensdagnacht om het leven gekomen bij een verkeersongeval. De 26-jarige spits van Club Brugge en de Rode Duivels ging met zijn wagen van de weg en was op slag dood. Uit de eerste vaststellingen van een verkeersdeskundige blijkt dat Sterchele tegen een onaangepaste snelheid reed met zijn Porsche.

Het ongeval gebeurde in de nacht van woensdag op donderdag rond 3 uur op de N49 in Vrasene, deelgemeente van Beveren, in de richting van Knokke.

Sterchele week door nog onbekende oorzaak bruusk naar rechts af. Het voertuig reed in een sloot langs de kant van de weg en werd daardoor weggekatapulteerd tegen een boom. De 26-jarige Sterchele overleefde de klap niet.

Volgens de verkeersdeskundige was er geen andere wagen bij het ongeval betrokken. De Porsche Cayman reed aan een onaangepaste snelheid, zo blijkt uit de eerste vaststellingen van de deskundige.

François Sterchele was bezig aan zijn eerste seizoen bij Club Brugge. Eerder speelde hij voor Charleroi en Germinal Beerschot. Vorig jaar werd hij nog topschutter in de eerste klasse.
    jns (belga)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
    • Ik denk dat Porsche even zal lachen met deze aanklacht. Trouwens hij was wel bekent om het snel rijden met zijn auto’s, en het onderzoek vertellen ze echter niets nieuws over wat hij is tegengekomen zoals hart aanval, drank, flauw gevallen, ofzo.

http://www.gva.be/nieuws/sport/VoetbalB … 2435a2b906

Dat vind ik persoonlijk nu ook echt te ver gegaan 😯 🙄

[quote=”Akai”:5ld9lbm5]Nope Torig da’s gewoon zo.
          Met alle respect voor de nabestaanden, maar als “wij” zoiets tegenkomen zal de media er niet zo mals mee zijn.
          Laat mij hier duidelijk zijn, hiermee wil ik geen verwijt maken aan het adres van de overledene, maar enkel een vaststelling doen.[/quote]

Ik moet u echter gelijk geven hoor, maar ja wij zijn dan geen BV of zo.

Een BV of onbekende, gedronken of niet, roekeloos en te hard rijgedrag of niet, moeten uitwijken voor iets of niet … het is en blijft een erge zaak voor de nabestaanden.

Ik volg weinig TV en zeker geen voetbal (ben anti-voetbal) en ken hem niet. Moest het een onbekende zijn werd er niet over gesproken. Nu het een BV is staat België-voetballand in rep en roer. Maar het is gebeurd en cru gezegd “game over” 😳 .

Stopt daarmee vrienden, wat valt er te bewijzen?

🙁 ( (

WB

stond wel een knipoogje achter eh mannen……zelf ook ni te zuur zijn… 8)

[quote=”danny porsche nr5″:lesvtteb]vangrails of niet je nog niet in de gracht rijden en over de pechstrook mag je ook niet , daar krijg je ook een boete voor 🙄 mischien krijgt hij die boete nog 😉 [/quote]

sorry hoor, maar dit is echt onvoorstelbaar niveau.

voor mij symboliseer je op dit forum echt wel de verzuring van de maatschappij…

[quote=”danny porsche nr5″:mmx22xz6]vangrails of niet je nog niet in de gracht rijden en over de pechstrook mag je ook niet , daar krijg je ook een boete voor 🙄 mischien krijgt hij die boete nog 😉 [/quote]

😯
                    Was dat nu voor zever 😕
                    Ik ben voor vrije meningsuiting maar dat bericht is der toch wel over ze Danny. Dan dient er nog niemand je erop te wijzen waarom het nergens op slaat, dat weet je heus zelf wel.

[quote=”the body docter”:3qcmp95t]
                      een kennis van mij is op deze lanier aan zijn einde gekomen
                      [/quote]

Ik denk ook nog vaak terug aan die beelden van Vandeneynde zijne fatale crash… 😥

vangrails of niet je nog niet in de gracht rijden en over de pechstrook mag je ook niet , daar krijg je ook een boete voor 🙄 mischien krijgt hij die boete nog 😉

Ik vind het onbegrijpelijk dat op een baan waar je 120 mag dat de mogelijkheid bestaat dat je in een gracht kan rijden, tegen een paal of een boom kan rijden.
                          Hoeveel mensen hebben hierdoor al het leven verloren. Ik ben er sterk van overtuigd dat wanneer er vangrails of betonnen muren hadden gestaan, dat de kans op overleven veel groter was geweest.

wil jullie wel even melden dat een zijdelinkse aanrijding 120 km per uur zoiezo 9/10dood is

wordt dooor vele (oa mezelf) wel eens vergeten maar als we zijdelinks tegen 120 per uur is tegen een boom of dergelijke aangaan het met ons negen van de tien afgelopen is 😳 😥

een kennis van mij is op deze lanier aan zijn einde gekomen

na een slip na een bocht zijdelinks op een paal met een peugeot 309 gti auto was midden door en het voorste deel met de bestuurder lag op zijn kop met de fatale gevolgen (op slag dood)en het achterste deel werd over een haag gekatapulteerd en lag een eindje verder

CV

Er staat toch wel wat onzin in deze topic hoor.

De baan is N49 en dus niet 47 (ik woon er 500m vandaan). Er staan wel degelijk remsporen op de rijbaan, namelijk vanaf de linkerrijstrook tot aan de berm, dus zeker over minstens tien-vijftien meter. Blijkt wel duidelijk dat er een plotse afwijking was, remsporen starten vanaf linkse rijstrook over enkele meters en wijken dan heel erg af naar rechts, tot aan de berm.

Toxicologisch onderzoek wordt niet vrijgegeven en dat is normaal, want er zijn geen andere wagens of personen bij betrokken. Wat is de mensheid daar nu mee dat ze weten of hij wel dan niet gedronken had. Niks dus, gezien vanuit oogpunt van het parket en terecht …

Ik gok op overdreven snelheid en ofwel een fazant (eventueel konijn) dat de baan overstak, ofwel gewoon in slaap gevallen. Als je, laat ons mild zijn, 180 rijdt en er vliegt plots een fazant over dan kan ik me heel goed inbeelden dat dit de reactie is. En hier zitten echt wel heel wat fazanten.

Nog even dit: er zijn de voorbije jaren op dezelfde plaats of er toch vlakbij in de buurt al zeker drie mensen op dezelfde manier verongelukt.

WB

Ik heb van redelijk betrouwbare bron nochthans dat er foto’s circuleerden van hem met de fles champagne aan de mond in Antwerpen in een populair café, maar dat die snel van internet moetsen gehaald worden….
                                ik veroordeel ook niemand hoor!

ik wil maar zeggen als ik morgen tegen een boom plak dan wordt de dag er na mijn bloedonderzoek vrijgegeven , als mijn famielie dat nu wil of niet . was hij mischien meer dan iemand anders ? ……… alles moet gewoon de DOOFPOT in !!!!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.