Home › Forum › Porsche Uitstappen › Francorchamps
- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 5 maanden geleden door
WB.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Kheb vandaag men verlagingsveren laten steken van dat geld…….. 😆
ING had in die 3 dagen 10 000 mensen uitgenodigd, waarvan maar een stuk of 1000 met de oranje sticker, dus ik was bij de gelukkige,
we hebben zelf al een voorstel om volgent jaar naar rolland garros te gaan 😆Grootste punt van kritiek is bij mij het totaal ontbreken van vuilbakken (behalve aan de eet- en drankstalletjes).
Dit in combinatie met hopen Duitsers en Engelsen met halve liter blikjes maakt dit op enkele uren tijd tot de grootste stortplaats van België.
Dit moet beter kunnen.
ik geloof dat ze “maar” 1 miljoen euro verlies gemaakt hebben
Hier op het werk nog 2 mensen die geweest zijn op zondag en alletwee op uitnodiging van Panasonic. Dus het aantal effectief aan de kassa betalenden zal een pak lager liggen.
Natuurlijk moeten die zogezegde vrijkaarten wel eerst aangekocht worden door de grote firma’s voor ze weggegeven kunnen worden, dus onrechtstreeks zijn dit ook betalende bezoekers.
Ik denk dat enkel de teams en hoofdsponsors een beperkt aantal “echte” vrijkaarten krijgen. En er dan waarschijnlijk aan gereduceerde prijs kunnen bijkopen. Zo gaat het toch in de meeste andere race-klasses.
gelukzakken………….. 😀 roll:
Volgende keer toch ook es beter rondluisteren…Klant van ING? Neen hoor, ben al jaren klant bij Dexia 😀
Gewoon wedstrijdje op internet via de site van ING, met enkele makkelijke “google” vragen.
Verdorie, ik ga van bank moeten veranderen 😀
Lijkt wel of iedereen klant bij ING is…Ik ben als gast van ING op vrijdag geweest, inderdaad een hele tour om er te geraken via hun bordjes, maar wel en dat is een groot pluspunt, totaal file- zelfs verkeersvrij.
En parking op 50 meter van de circuit-ingang (aan Les Combes).
Zelfde pakketje gehad als jij, maar wij moesten het stellen met “Green”-kaartjes. Dus enkel de rechte lijn 🙁 Maar het geluid en de beleving was er niet minder om.
2 maal 1,5 uur volop actie, dat zie je volgens mij zelfs op zondag niet.
En toen zat ik lekker in mijn zetel voor de buis.ik heb echt een super dag gehad zaterdag 🙂
ING had voor een geweldig ontvangst gezorgt, ze hadden ons wel eerst een hele tour laten doen, omdat ze gezecht hadden volg de bordjes,
men pa en ik dachten dat we terug in brugge zouden uitkomen 😆We kregen een zakje met oordopjes , een petje, regenvest, vlagje en verrekijker.
Na het heerlijke ontbijd werden we met een busje naar het circuit gebracht en toonden ze ons de plaatsen.
We zaten in de Gold aan de radillon(of hoe schrijf je dat ook) 😉S’middags kregen we een luchpakket en achter de qualificatie waren er nog hapjes en drankjes
kortom een geslaagde dag
maar alsk ik eerlijk mag zeggen, ik zou veel liever thuis zitten om naar de wedstrijd te kijken dan op de tribune 😉
Anoniem13 september 2007 om 21:28Eerlijk gezegd, aan zo’n commercieel circus verspil ik al lang geen geld meer.
Kheb juist eens naar de prijzen gekeken op de site voor de plaatsen die nog vrij zijn……
Goud:
Alle overdekte plaatsen uitverkocht!
Niet overdekte plaatsen aan de chicane (en andere moeilijke naam) € 340! 😕 -) )
Kdenk dat ik ook in de zetel ga zitten kijken en van dat geld men verlaginsveren ga betalen…..:-) )
Zilver en brons:
Minste ticket is €100 maar dan sta je ergens in de lange rechte lijn en zie je ze alleen voorbijSHEUREN denk ik.
Kortom: tzal voor binnen 2 jaar (50!!!!) zijn denk 🙄 kvind het gewoon overdreven.Jups, F1 bekijk je beter vanuit je luie zetel 😀
Wel ben ik ook eens gaan zien naar de oefenritten enkele jaren terug, je moet die mannen toch echt éénmaal hebben gezien en vooral gehoord ! Mn nekhaar komt nog recht als ik eraan terugdenk 😯 Echt ongelooflijk hoe hard dat gaat en hoe ze terugschakelen voor de bocht en daarna vol op de gas… tis echt een genot om te horen !!
F1 is alleen interessant als je heel goede kaarten kan bemachtigen. Ik heb eenmaal bronzen kaarten gehad en dat is echt de moeite niet. Je kan nergens aan of bij. Alles is zo afgeschermd.
Geef mij maar dan bijv. de 6 hours Historic Racing. Dan zie je F1’s van jaren terug, maar even fascinerend en je ziet alles van dichtbij.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.