Francorchamps met Skylimits op 27/03

Home Forum Porsche Uitstappen Francorchamps met Skylimits op 27/03

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Voor de geïnteresseerden om eens goed te gaan vlammen op Francorchamps…

http://www.skylimitevents.be/page.asp?langue=NL&docid=32635

Sonia en ik doen i.i.g. al mee…

Doen tot hiertoe al mee :

Chris_lbr (2 piloten)
      hansdemeyer
      Emmerson
      rafv
      SPEEDMAN
      Steven964
      Turbowannes

We gaan daar dus lekker met wat P’kes rondvlammen… 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
      • tziet er voor woensdag ook maar regenachtig uit, ma bon, alles beter dan 20cm sneeuw 8)

en in de regen rijden op circuit, tis nekeer wat anders, heb da eigenlijk nog nooit gedaan, da gaat vonken geven 😛

Anoniem

Ze gaan toch proberen om een andere dag te krijgen. Hopelijk dat het lukt.
          Ondertussen zullen we volgende week woensdag (2 april) nog maar eens een paar rondjes op Zolder gaan rijden, kwestie van ‘t ni af te leren… 😀

Tja, wie had dàt nu verwacht : pakken sneeuw, einde maart…

het is dus officieel afgelast 😥

Morgen beslissen ze hierover, maar heb er een goed oog op… donderdag zal de beste dag van de week worden, normaal droog en rond de 10 graden, best gezellig dus 8)

Ik duim alvast !! 😛

vrees dat het wordt afgelast wegens de sneeuw in de streek en op het circuit !
                  Cliocup testdag, en Subaru trackday deze dagen werden ook al geannuleerd 🙄

Anoniem

Tuuuuurlijk. Zoiets vergeette toch niet… 😆

[quote=”chris_lbr”:27p8n3rn][quote=”911-lover”:27p8n3rn]4 juni wil ik zeker komen daar het een speciale dag is 😉 [/quote]

Komt idd mooi uit ! Kan jij eens lekker trakteren… 😆 😆 😆 [/quote]

Geen enkel probleem, maar dat wist je al hé 😉

Ben ook ingeschreven voor de voormiddagsessie ( beginners ):
                        tijd om de rode flatnose nog eens uit te laten bij hopelijk …
                        droog weer.

Ben, in functie van het weer, van plan om woensdag na de middag reeds af te zakken naar Franchorchamps en ginder te overnachten.
                        Zijn er nog liefhebbers die dat eventueel van plan zijn ?
                        Woensdag 26/03 is er immers tot 18.00u de Porsche club Franchorchamps aan het werk. Zo moet ik donderdagmorgen niet al te vroeg uit de veren. Ik hoor het wel mochten er nog gelijkgezinden zijn.

Groeten
                        Bruno uit Zottegem

Nog een 5 tal Porschisten nodig, komaan mensen, dit wordt een leuke dag !!

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=17039&highlight=

Anoniem

[quote=”911-lover”:3q873f3q]4 juni wil ik zeker komen daar het een speciale dag is 😉 [/quote]

Komt idd mooi uit ! Kan jij eens lekker trakteren… 😆 😆 😆

7 mei , 4 juni en 5 oktober zijn woensdagen dat ik zou kunnen komen .

Doch daar ik 1 mei extra vrij neem zou het kunnen dat ik 7 mei in de plaats zal gaan werken .
                              4 juni wil ik zeker komen daar het een speciale dag is 😉
                              We gaan elkaar dus minstens 2 keer op zolder zien ❗ 😀

Anoniem

okidoki

zet Turbowannes er ook maar bij, die gaat zich ook inschrijven 8)

Wordt leuk dagje uit 😛

Anoniem

We zijn al met een aantal P’s. Ik heb in het eerste bericht een lijstje aangemaakt. Is makkelijk zodat we weten wie we er allemaal zullen aantreffen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.