Francorchamps met Skylimits op 27/03

Home Forum Porsche Uitstappen Francorchamps met Skylimits op 27/03

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Voor de geïnteresseerden om eens goed te gaan vlammen op Francorchamps…

http://www.skylimitevents.be/page.asp?langue=NL&docid=32635

Sonia en ik doen i.i.g. al mee…

Doen tot hiertoe al mee :

Chris_lbr (2 piloten)
      hansdemeyer
      Emmerson
      rafv
      SPEEDMAN
      Steven964
      Turbowannes

We gaan daar dus lekker met wat P’kes rondvlammen… 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
      • Cool!

me too 8)

ben ingeschreven ! 😀

ai ai, het gaat ook een geldspelletje beginnen worden… tjah, hoe zou jezelf zijn 😕

hopelijk blijft het nog enkele jaren een beetje betaalbaar bij Eran !!!

Anoniem

[quote=”Steven964″:3gduzkdc]Oja en om te mogen meerijden op de vrije namiddagen, moet je wel eerst éénmaal die “cursus” met hen gedaan hebben in de voormiddag, dan krijg je zo’n lidkaart van hen.[/quote]
                Vanaf dit jaar is er ook lidgeld : 25 euro.

Mja, ook niet als ge uw stoel volledig naar beneden zet ? Moet ik ook doen hoor.

En anders eens gaan luisteren als ze geen speciaal model van helm hebben voor u met wat minder mousse in ofzo zodat er geen 5cm bijkomt ? 😛

Of een Recaro installeren ? 8)

Of wachten tegen dat ge 70 zijt en genoeg gekrompen 😆

[quote=”Steven964″:2fji4fai][quote=”stefx911″:2fji4fai]Helm is wel verplicht veronderstel ik?[/quote]

Jup, eigenlijk 2 belangrijke regels bij Eran: auto mag max 95DB produceren en piloot en eventueel bijrijder dienen helm te dragen (open of gesloten).

Al de rest steekt niet zo nauw…. en natuurlijk sportief rijgedrag, geen kamikazes 😛

Oja en om te mogen meerijden op de vrije namiddagen, moet je wel eerst éénmaal die “cursus” met hen gedaan hebben in de voormiddag, dan krijg je zo’n lidkaart van hen.[/quote]

Spijtig… pas niet in de P met helm 🙁

[quote=”stefx911″:3mxbkm2v]Helm is wel verplicht veronderstel ik?[/quote]

Jup, eigenlijk 2 belangrijke regels bij Eran: auto mag max 95DB produceren en piloot en eventueel bijrijder dienen helm te dragen (open of gesloten).

Al de rest steekt niet zo nauw…. en natuurlijk sportief rijgedrag, geen kamikazes 😛

Oja en om te mogen meerijden op de vrije namiddagen, moet je wel eerst éénmaal die “cursus” met hen gedaan hebben in de voormiddag, dan krijg je zo’n lidkaart van hen.

Helm is wel verplicht veronderstel ik?

[quote=”Steven964″:saf6ik4x]23 februari ben ik in Zolder van de partij, kunnen misschien samen naar ginder bollen ook ?[/quote]

wie is er de 23/2 allemaal in Zolder? …

[quote=”SPEEDMAN”:5berckh6]al 3 mailtjes nog geen antwoord.

ik probeer nu nog eens.[/quote]

Je moet geduld hebben, ik heb ook nog geen antwoord gekregen hoor. Maar dat komt wel 😉 Soms krijg ik antwoord binnen het uur, soms kan het een week duren…

al 3 mailtjes nog geen antwoord.

ik probeer nu nog eens.

Anoniem

[quote=”911-lover”:1gp5zuic]@ Chris : Kan je eens laten weten wanneer er op woensdagen gereden wordt op Zolder . Elke 14 dagen heb ik een woensdag en donderdag vrij . Dan kan ik de witte er ook eens loslaten 😉 [/quote]

Oh, maar dan gaan we elkaar zeker nog wel wat tegenkomen op Zolder…

Woensdag 5 Maart 2008 (ben ik er om de wagen in te rijden)
                                Woensdag 2 April 2008
                                Woensdag 7 Mei 2008 (zijn we er)
                                Woensdag 4 Juni 2008 (zijn we er)
                                Woensdag 2 Juli 2008 (zijn we er)
                                Woensdag 3 September 2008 (zijn we er)
                                Woensdag 1 Oktober 2008 (zijn we er)
                                Woensdag 5 November 2008

[quote=”SPEEDMAN”:1gp5zuic]kan er mij iemand helpen ?

nog steeds geen antwoord gekregen 🙁 ( [/quote]

Hoe ? Gewoon toch mailen naar info@skylimitevents.be
                                Zou het vreemd vinden dat je geen antwoord krijgt…

kan er mij iemand helpen ?

nog steeds geen antwoord gekregen 🙁 (

Heb voor de zekerheid ook maar een mailtje gestuurd naar Andy ❗
                                    Dit willen we niet missen hé 😛

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.