Francorchamps met Skylimits op 27/03

Home Forum Porsche Uitstappen Francorchamps met Skylimits op 27/03

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Voor de geïnteresseerden om eens goed te gaan vlammen op Francorchamps…

http://www.skylimitevents.be/page.asp?langue=NL&docid=32635

Sonia en ik doen i.i.g. al mee…

Doen tot hiertoe al mee :

Chris_lbr (2 piloten)
      hansdemeyer
      Emmerson
      rafv
      SPEEDMAN
      Steven964
      Turbowannes

We gaan daar dus lekker met wat P’kes rondvlammen… 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
      • Wij kunnen helaas er niet bij zijn .
        De donderdag voor het Justinweekend
        Werkendag 😥

@ Chris : Kan je eens laten weten wanneer er op woensdagen gereden wordt op Zolder . Elke 14 dagen heb ik een woensdag en donderdag vrij . Dan kan ik de witte er ook eens loslaten 😉

heb nog geen mailtje gehad…

ik w8 nog even

Als je een mailtje stuurt, krijg je een inschrijvingsformulier terug. Vul in en stuur door, en als het goed is krijg je een bevestiging dat je op de lijst staat.

[quote=”SPEEDMAN”:t6dznzv7]
              heb een mailtje gestuurd

en naar croix ga ik ook ! 😈 [/quote]

Zo horen we het graag 😉 8)

waar kan je op die site inschrijven ??

heb een mailtje gestuurd

en naar croix ga ik ook ! 😈

Anoniem

Geeft niet, ik pak m’n slicks en regenbanden allebei mee… 😆

Ik had mij al ingeschreven.

Chris heeft gelijk als hij zegt dat het riskant is met te wachten op inschrijven. Vorig jaar in oktober was de Eran trackday in Spa volledig uitverkocht, een paar weken op voorhand.

Voor 27/3 nu maar duimen voor goed weer, Spa is echt tricky in de regen.

[quote=”Carrera4s”:181tatb9]Zou ‘k het mij riskeren om daar mijn circuitdebuut te maken met de 997S ??

Op hun site klinkt het nogal doenbaar, die eerste uren speciaal voor de beginners…[/quote]

Zeker doen Dirk, of doe eerst eens mee op Zolder, daar liggen de snelheden lager en het is daar SUPERTOF 😉 Enfin, eens je de eerste keer heb meegedaan, ben je er niemeer weg te slaan, ben ik zeker van, kspreek uit ervaring 😛

Moet maar es zien naar de data: http://www.skylimitevents.be/Page_Generale.asp?DocID=12856

23 februari ben ik in Zolder van de partij, kunnen misschien samen naar ginder bollen ook ?

Anoniem

Ga het gerust doen, Dirk. Het enige dat je riskeert is dat je em zelf de vangrail in zou parkeren. Maar daar moet je dan toch echt al gek voor doen want tot 10u30 – 11u00 mag je zelfs niet inhalen en wordt er veel onder begeliding gereden. En vanaf 11u00 heb je lekker een circuit met bijna alleen cursisten voor jezelf.
                        Kom maar af, ‘t zal je zeker niet spijten…

En kom je niet mee naar Croix op 04/04 ? Is redelijk kortbij voor jou en het lijkt mij daar toch ook een redelijk veilige dag zoals het georganiseerd wordt.

Zou ‘k het mij riskeren om daar mijn circuitdebuut te maken met de 997S ??

Op hun site klinkt het nogal doenbaar, die eerste uren speciaal voor de beginners…

Anoniem

Ik raad jullie toch aan om Skylimits te mailen en te vragen of er de dag zelf ook mag worden ingeschreven. Want het kan zijn dat ze enkel voorinschrijvingen aanvaarden en/of het daartegen volzet is. Want vergeet niet, Francorchamps trekt altijd aan, goed of slecht weer. En zeker aan deze prijzen want voor Francorchamps is dit letterlijk spotgoedkoop. Ter vegelijking : Porsche-days = 350 euro voor 3 uur waar je er eigenlijk maar 2 effectief van kan rijden. Is gewoon walgelijk hoeveel die organisatoren van de P-days in hun zakken steken. Mij zien ze daar niet meer, doe ik niet meer aan mee aan zo’n geldklopperij…

als het weer het toelaat zal ik er zeker zijn…ik wil mijn bad ass wel eens de sporen geven op deze bangelijke omloop…

Jihaa,

Ik kom ook een paar scheve bochten rechttrekken…

Tot in den draai

J

Ik vrees dat ik moet passen .. ik ben op skiverlof dan ..

Stond al in mijn agenda 😛 Als het weer meezit, kom ik ‘s namiddags zeker enkele uurtjes rijden !! fun fun !!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.