Fuchs 17″

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Fuchs 17″

• Maker
    Discussie
  • Ik ben misschien van plan om een setje replica Fuchsen 17″inch aan te schaffen voor mijn Targa van 1987.
    Iemand een idee waar en wat dit kost? Alleen de velgen, voor de banden heb ik een goed adresje.

Ik twijfel tussen deze met zwart hart en gepolierde randen of de classic style? Tips en pics welkom.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • ]Heb daar een jaar mee in mijn kop gezeten, maar uiteindelijk niet voor gegaan omdat ik die 17 net iets te veel van het goede vind. Op Nederlands forum veel over geschreven in den tijd en ook daar zijn de meesten bij de 16ers gebleven maar dan wat breder !
      De meeste hier te zien zijn precies van Rota, persoonlijk vind ik die van Euromeister de mooiste (matte lak ipv. bling bling) !

Hier een filmke van een enthousiasteling
      [video]http://www.youtube.com/watch?v=wtsABbRIijI[/video]

Ps. De prijzen op Design911 vallen goed mee !

[quote=”bladerunner” post=112422]Op de site spreken ze van 7,5J en 9J[/quote] Klopt, past mooi, hier heb je er een topic met foto’s en maten van. klikhierop

Op de site spreken ze van 7,5J en 9J

Is dat een probleem want dit lijkt mij te breed? Ik zou precies liever 7J en 8J hebben.

17″ Style 170 Fuchs Replica Alloy Wheels 7.5J ET35 For Porsche Car
          Recommended Tyre Size: 215/4517 or 225/45/17

17″ Style 170 Fuchs Replica Alloy Wheels 9.0J ET16 For Porsche Car
          Recommended Tyre Size: 245/4017 or 255/40/17

[quote=”bladerunner” post=112388][quote=”cabrio wim” post=112382][quote=”bladerunner” post=112354]
            Die had ik ook gevonden, +/- 950 euro voor de velgen alleen zonder verzending.[/quote]

Die zijn wel perfect, niemand heeft nog gezien bij mijn cabrio dat het immi’s zijn. :idea:[/quote]

Zijn de randen hiervan gepolierd? Dit zou ik eigenlijk wel willen. :lekker:[/quote]Yep, ik heb ze er ook onder. 7j en 8J, al 53dkm, makkelijk schoon te houden. 😉

[quote=”bladerunner” post=112355][quote=”joebarreke” post=112346]Hey Luc,

kan je vanavond wel wat fotos doorsturen. Ik heb die met het zwarte hart en gepolierde rand en heb ik inderdaad via Johan besteld.[/quote]

Hey Bruno, mag je zeker doen. Je hebt mijn mailadres nog wel ergens hé?[/quote]

mailtje verstuurd 😉
              voor verzending laat je maar iets weten, 😉

[quote=”cabrio wim” post=112382][quote=”bladerunner” post=112354]
                Die had ik ook gevonden, +/- 950 euro voor de velgen alleen zonder verzending.[/quote]

Die zijn wel perfect, niemand heeft nog gezien bij mijn cabrio dat het immi’s zijn. :idea:[/quote]

Zijn de randen hiervan gepolierd? Dit zou ik eigenlijk wel willen. :lekker:

Wim

[quote=”bladerunner” post=112354]

Die zijn wel perfect, niemand heeft nog gezien bij mijn cabrio dat het immi’s zijn. 💡

[quote=”joebarreke” post=112346]Hey Luc,

kan je vanavond wel wat fotos doorsturen. Ik heb die met het zwarte hart en gepolierde rand en heb ik inderdaad via Johan besteld.[/quote]

Hey Bruno, mag je zeker doen. Je hebt mijn mailadres nog wel ergens hé?

[quote=”bully” post=112345]klikhierop voor replica fuchs. Dacht dat Johan ze ook kan leveren.[/quote]

Die had ik ook gevonden, +/- 950 euro voor de velgen alleen zonder verzending.

[quote=”bladerunner” post=112344]Ik ben misschien van plan om een setje replica Fuchsen 17″inch aan te schaffen voor mijn Targa van 1987.
                        Iemand een idee waar en wat dit kost? Alleen de velgen, voor de banden heb ik een goed adresje.

Ik twijfel tussen deze met zwart hart en gepolierde randen of de classic style? Tips en pics welkom.[/quote]

Ben op de volgende website een tijdje geleden terecht gekomen, het zijn niet exacte kopies maar ze zien er alleszins wel leuk uit…

http://www.weinkath-carwheels.de/individual/sonderumbauten/porsche_964_targa__komplettumbau_auf_german_style_fertig..html

Hey Luc,

kan je vanavond wel wat fotos doorsturen. Ik heb die met het zwarte hart en gepolierde rand en heb ik inderdaad via Johan besteld.

klikhierop voor replica fuchs. Dacht dat Johan ze ook kan leveren.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.