Fuchs 17 inch op een oudje

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Fuchs 17 inch op een oudje

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Wim

Smaken verschillen nu eenmaal, en gelukkig maar.
      Maar om daar nu een draadje over te gaan opstarten, hahahahaha, krijg je volgens mij dezelfde discussie als lufties en water. :mrgreen:

Ik denk dat men hier beter eens een topic zou maken over: Taartschep of geen Taartschep op mijnen *porsche !!!!

Op een coupe vind ik een taartscheppen wel mooi maar op een cabrio of targa niet :happy: :mrgreen:

XXX

Taartscheppen rule ! :happy:

Wim

Zeer mooi toch. :up:

Mijne met taartschep(originele optie) en 17″(achteraan 255 bandjes)

fotoshoot07102012016.jpg

[quote=”dirk l” post=154946]Moooooi ❗ , maar voor mij zonder taartschep graag :think:[/quote]

:happy: :happy:

8)
                    Hola!!
                    (start Google op…) :first:

Url

Ik heb verleden jaar ook Rota Fox gekocht (via ncbmotorsport.co.uk)

Banden Toyo T1R in de maten 215/45/17 voor en 145/40/17 achter (binnen de toleranties van de originele SC waarden)

Wat foto’s vanuit verschillende hoeken voordat de serieuze werken deze winter begonnen zijn… (Ruf bumpers, BAE turbo ombouw,…)

Wim

Hadde maar gene waterkoker moeten kopen. :what: 😉

jongens,wrijf het er nu niet zo in 🙄

Heb ook 9 jaar met 17 inch-ers op mijn 3.2 gereden zonder problemen. Ik had vooraan 205 en achteraan 255…

En een 3.2 coupé voor mij toch mét de spoiler hoor, zeker als het een fabrieksoptie was (zoals bij mijn ex), zonde om die er dan af te halen vind ik! :popcorn:

Moooooi ❗ , maar voor mij zonder taartschep graag :think:

[quote=”Richardcab” post=154867]geen probleem hoor ,die maat

De zever loop hier over mijn kin :lekker: :first:

Woow man, deze is echt wel de max!!! :first: :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.