Fuchs 17 inch op een oudje

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Fuchs 17 inch op een oudje

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • Wim , ik ook 😉
      maar idd wat ik nu heb is ook wel erg fijn

Wim

Als ik deze zie krijg ik altijd spijt dat je die verkocht hebt. 🙁

Maar cabrio rijden is ook leuk. :relaxman:

geen probleem hoor ,die maat

He Bladerunner zullen dezelfde worden denk ik zoals jij gekocht hebt van linea corse *luv :up:

De mijne zijn “Rota linea Corse Fox”

Deze, tweedehands gekocht van een medeforummer. :drink:

@ deepee ik heb nog geen haast en denk er nog wat over na,bij de volgende beurs essen classic info inwinnen :happydance:

@ Rocco: de originele zou ik ook doen maar deze zijn enkel te verkrijgen met ET-waarde 55 voor de 964 en 993
                  ipv VA36 en AR 23 voor de 911 bwjr 69-89.
                  daardoor ben je verplicht te gaan werken met spacers en heb je straks onvermijdelijk discussies op de keuring

@ rud993: da’s geen gemakkelijke vraag, is een kwestie van smaak, beschikbaar, dringend, nieuw/2dehands, budget, …

Waarom niet meteen originele nemen ? Zoveel prijsverschil is er toch niet en toch waardevaster ?

[url=http://www.fuchsfelge.de/index.php?id=245&no_cache=1&L=1&tx_commerce_pi1%5BcatUid%5D=20&cHash=536640b997bdef1d61b8121573a3b8ca ://]http://www.fuchsfelge.de/
                    indeid=245&no_cache=1&L=1&tx_commerce_pi1%5BcatUid%5D=20&cHash=536640b997bdef1d61b8121573a3b8ca[/url]

Edit dacht dat het voor 993 was

Deepee bedankt voor jou info ik denk ook dat de afmetingen zoals Bladerunner zij perfect is,super mooie targa die hij heeft *luv :up: :first: deepee welke imitatie fuchs is de beste prijs kwaliteit ? Ik ga eerst mijn achterspoiler verwijderen en dan zal het volgende 17 inch fuchs worden :happydance:

geen probleem met 17″ voor klassieke porsches: Rota Linea Corse Fox, Fikse ZF specialty, Airevo, Empi, …
                        breedte en ET waarden dezelfde houden en zoals bladerunner zei ook wielomtrek dezelfde houden

He Bladerunner super mooie targa heb jij *luv *luv ik kan er uren naar kijken,bedankt voor de tip van de bandenmaat :up:

Ik heb ze ook liggen en ze zijn, in mijn ogen, prachtig. Alleen is mijn auto een beetje te laag vooraan en raak ik soms de kast. Maar dit is eenvoudig op te lossen door hem terug iets hoger te zetten.

Doch één tip, monteer niet de voorgeschreven banden maar wel vooraan 205/50/17 en achteraan 225/45/17, staat supermooi en je blijft binnen de keuringstolerantie en moet je je wielen niet omwisselen telkens je naar de keuring gaat . :drink:

20130811_152421.jpg

Bedankt voor jullie info :up: 17 inch vind ik de Max wat uitzicht betreft

Ik heb 17″ op mijn ’88, raakt nergens en wielkasten zijn mooi gevuld :salut:

Wim

Een vriend van mij had ze op zijn 3.2, en dat was geen probleem en raakte nergens.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.