Fuchs 9J x 16

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Fuchs 9J x 16

• Maker
    Discussie
  • Ik heb zonet een setje Fuchsen gescoord op Ebay maar vraag me af of de 9J 16 origineel Fuchs zijn. De 7J 16 hebben de juiste nummer maar ik heb verkoper de vraag gesteld of de 9J’s niet ook een serienummer hebben of het Fuchs logo ingeperst.

Hij heeft me net laten weten dat de 9J zeker niet de serienummer hebben of het Fuchs logo.

Wat denken jullie als je ze ziet.

_57.jpg

2_2015-03-23.jpg

37.jpg

47.jpg

67.jpg

77.jpg

557.jpg

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Ja , ik zou ook nog graag twee 8 duimers (of dikke 9 J) op de kop tikken ,vooraan 7J en achter 8 of 9J x16 vullen de wielkasten mooi op .

0

@phyton; tja een velgenaddict zeker!

Neen maar als ik terug naar 16 ga zou ik graag achteraan een 8 of 9 hebben maar, vooral die laatste, zeer moeilijk te vinden. Daarom dat er geen haast bij is.

0

Dit is zeker geen 9J ET 15 zoals ze moeten zijn.
          Laten staan die handel, die zijn aangepast en zo heb ik ook nog sets tegengekomen.

Keller heeft dat vroeger ook nog veel gedaan met 6J fuchsen, die waren er om bekend om dit “goed” te doen maar voor mij liever niet !

0

Een hart van een bestaande velg in een ander velgbed inlassen of verbreden werd destijds wel meer gedaan .
            Hoe komt het dat ge op zoek bent naar een Fuchs setje ,jij had toch pas andere velgen of niet ?

0

Ik heb deze middag met DP Motorsport gebeld en zij vertelden me dat dit originele Fuchsvelgen waren maar door hen verbreed. Goedgekeurd met TUV document. Ze maken ze niet meer maar ze waren zeer geïnteresseerd in de velgen. Zij vertelden mij ook dat ze niet zouden passen op mijn originele 3.2 body vermits ze de verkeerde ET waarde hebben. De originele Fuchs 9J / 16 passen wel, maar die van hen passen enkel op Turbobrede uitbouw.

Ik heb de koop dan maar geannuleerd alhoewel ze bij DP vertelden dat dit zeer dure velgen waren want zij wilden deze eventueel zelf terugkopen.

De verkoper vond dit helemaal geen probleem daar hij nog kandidaten had.

Spijtig, en zo gaat de zoektocht op het gemakske verder.

0

Ik wist dat die body kits maakte maar …..
                Het lijkt alsof de 9 duim een kleiner hart heeft maar dat kan gezichtsbedrog zijn .

0

Ben na enig zoeken met het logo dat leesbaar is en kom op DP Motorsport uit Duitsland . De wielen zouden daar gemaakt zijn, iemand kennis van dit bedrijf en kwaliteit en waarde van de velgen?

http://www.dp-motorsport.de/1.html?&L=1

0

DSCN4024.jpg

DSCN4025.jpg

DSCN4026.jpg

DSCN4027.jpg

DSCN4028.jpg

DSCN4029.jpg

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.