Fuchs velgen op mijn 996 4s Cabrio Ja of Nee

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Fuchs velgen op mijn 996 4s Cabrio Ja of Nee

• Maker
    Discussie

• luc

Graag had ik vernomen of er iemand info heeft over fuchs

Attachments:
      • veloce36_black.jpg
      • veloce36_silver.jpg
    13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Moet zeggen dat ik ze zien staan heb op een 4s en zelf ook al begon te twijfelen. Mooi resultaat.
        Heb zelf nu de zwarte turbovelgen 997 aangeschaft voor de winterbanden. Werd mij ook aangeraden om in de 18″ te blijven om het rijcomfort (voor zover dat dat er is) te kunnen garanderen.

originele 19inch sportclassics te koop aangeboden in de buurt van Eindhoven-Tilburg NL, vraagprijs 3795 eur, biedingen zijn welkom.
          je vindt hier de veiling

[ebay]190937000519[/ebay]

Anoniem

[quote=”Black Bouda” post=145712]Liever geen nammak zijn niet betrouwbaar[/quote]

Eens prijs vragen bij porsche …
            Ik denk ergens 6000 € .
            Ik heb de namaak op mijn multivan zitten en ben er tevreden over. Ik rij natuurlijk ook geen 200 maar t’is toch een zware auto.
            Www. T-s.be heeft er ook een set liggen van op zijn 996. Zijn wss ook te koop.
            Groeten.

J

[quote=”Mushroom” post=145802]AFAIK zijn de echte Fuchs’ alleen verkrijgbaar in 19″.
              De rest is namaak.
              Als je deftige 18″ wil misschien best kijken voor die RH Cuprad die je in je eerste post vermeldde.[/quote]

Nee hoor, alle maten zijn verkrijgbaar.

http://www.fuchsfelge.de/index.php?id=603

AFAIK zijn de echte Fuchs’ alleen verkrijgbaar in 19″.
                De rest is namaak.
                Als je deftige 18″ wil misschien best kijken voor die RH Cuprad die je in je eerste post vermeldde.

luc

En dan ook liefst 18 inch dat ik mijn nieuwe banden kan verleggen é

naast de hoofdzetel van Otto Fuchs KG in duitsland is dit de distributeur voor de benelux gevestigd in Breda NL

luc

Liever geen nammak zijn niet betrouwbaar

Enig idee wat ze daar voor vragen PT???

PT

Bij onze bandenboer ligt er nog een setje fuchsen te koop. Het zijn wel geen originele !!
                          Deze velgen hebben slechts enkele dagen onder een 997 gelegen,…eigenaar vond het niet echt passen . 🙄
                          Velgen hebben een zwart hart en gepolierde rand. (19 inch).

luc

Ja dit zijn hele mooie waar koop je die ?

fuchs op een 996: JA jummie !! zoals op deze van forumlid rodondo

klik op de afbeelding om te vergroten

Ja.
                                Wat jij post zijn geen Fuchs maar wel RH Alurad :salut:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.