Fuchs velgen te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Fuchs velgen te koop

• Maker
    Discussie
  • TE KOOP :

4 originele FUCHS velgen. Vooraan 7J 16 achteraan 9J 16.
    Momenteel liggen banden in de maten 205/55/16 en 225/50/16 op. (van 1986)
    Achteraan lag origineel blijkbaar 245/45/16.

Deze volledig gechromeerde velgen zijn in perfecte staat, en kunnen daarna
    natuurlijk terug “on-Amerikaans” worden ;), dus met gespoten zwarte spaken.

Aangezien mijne 930 Turbo RUF 17″ velgen heeft, staan deze Fuchs velgen te koop.

Er liggen nog banden op maar zijn redelijk versleten en dienen dus vervangen te worden.

Indien interesse gelieve een berichtje te sturen.

PRIJS : 3.000 euro

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
    • muchos gracias

@Mickey
          Bij welke van de twee hebben je dit antwoord gekregen ?
          Had zelf reeds enkele mails gestuurd maar nooit enig antwoord ontvangen 😥
          Alvast dank

Miljaar !! 😥

VOLGENS PORSCHE CLASSIC ONLINE SHOP : (dus de echte/originele)

Fuchsfelge 9 J x 16, ET 15 für Porsche 911 Turbo, Turbo-Look und Carrera

Art.: 91136211900

geschmiedetes Leichtmetallrad 9 J x 16, ET 15 mit schwarzem Felgenstern und poliertem Felgenhorn für Porsche 911 Turbo/ Carrera/ Turbo-Look des Baujahres 1986 und der Baujahre 1987 bis 1989 (hinten).
              Erfragen Sie bitte die für Ihr Fahrzeug gültige Rad- Reifenkombination in ihrem Porsche Zentrum.

1.038,16 EUR (inkl. 19% MwSt.), zzgl. Versandkosten
              en 914,17 EUR voor 7 J x 16 per stuk

Wim

Dus €3000,00 plus € 840.00 = duurder als nieuw als je ze in originele staat wilt hebben :think:

Juist een mailtje gehad:

Hello,
                  Thank you for your interest in our work.
                  Yes it is possible to restore your Fuchs wheels in orginal state.
                  The price for the prossing is 210€ for one wheel.
                  We polish and anodizing the rim and paint the rest from the wheel in orginal black.
                  The delivery time is two weeks.
                  The taxes (19%) are include and the removal of normal damage is include in the price to.
                  Only when welded or straightening are required to fall at an extra cost.
                  Best regards
                  Bernd

De grote arbeid zit erin om de anodisatie eraf te krijgen, en dan het machinaal op polijsten van de velgrand en petals.

Dan, anodiseren. Het is simpel werk, maar schijnbaar onmogelijk te doen in Belgie. Ik heb nooit begrepen waarom eigenlijk.

Enfin, paint afnemen, beetje preparen, anodiseren, paint van het velghart gaat je ook, wat, 200 euro per velg kosten als je het origineel wil?

Turbo’s zijn NOOIT, never, jamais in eender welke markt geleverd met een polished velgrand. Enige uitzondering was de Carrera 3.0 RS en RSR van model jaar 1974. Al de rest: anodised. Full stop.

Groetjes,

Bert

[quote=”Gette” post=135026]
                      Ik ken in Belgie geen mensen die dit werk voor die prijs leveren……. tenzij onze RubenB hier op het forum :up:[/quote]

En ik doe het dan enkel maar voor mijzelf… 🙂
                      Handmatig vergt het zo een inspanning, waardoor de werkuren snel oplopen.
                      Misschien op termijn eens een goede uitrusting aankopen! 🙂

😉

[quote=”bladerunner” post=134992]http://www.felgenverchromen.de/Fuchsfelgen.html

Bernd Puwalski; B&P Felgenveredelung
                          Kost rond de 500 euro voor volledige set te herdoen. Zitten in Castrop, Duitsland[/quote]

Van waar kom jij met dat adres 😉

Deze mensen hebben mijn wielen ook gedaan, ben daar al jaren klant en al jaren extreem tevreden over.
                          Ik ken in Belgie geen mensen die dit werk voor die prijs leveren……. tenzij onze RubenB hier op het forum :up:

blij dat er toch over m’n Fuchs velgen gebabbeld wordt !!!
                            nu nog zien verkocht te krijgen 😉

@ wes: nu moet ik wel reageren, ja klopt ik had eerst iets anders gepost maar bedacht mij
                              Want zijn hier gewoon dit draadje aan het vervuilen met onzin, dus ik dacht zal men antw naar Wes maar snel aanpassen want die gaat toch reageren…
                              Maar was blijkbaar ni snel genoeg om nog onzinnige antwoorden te krijgen, daarom verwijderd

En misschien best dat de moderators het hier even opkuizen want dit kan ni de bedoeling zijn van een forum

@ carrera 3.0: :first:

Was als reactie op Mikey, maar blijkbaar heeft hij zijn post nu snel veranderd. 🙄

En inderdaad, google maakt geen selectie tussen een goede vakman en een prutser, maar als je dan een beetje verder zoekt op die naam, kom je vast wel op forum’s of blogs uit van mensen die al dan niet tevreden zijn over die persoon. En als je dan denkt een goede gevonden te hebben, kun je hier nog altijd vragen of iemand deze persoon/winkel kent of ervaring mee heeft. 😉

[quote=”WES-RS” post=135006]Sommige moeten Google leren kennen, andere blijkbaar niet. ;)[/quote]

Indien ik velgjes met een waarde van meer dan 2000 euro zou bezitten en indien ik ze zou laten opmaken, dan zou ik niet graag hebben dat er prutsers aan bezig zijn.
                                  Google maakt géén selectie tss de goede en minder goede prutsers. De bedoeling is toch dat op dit forum adhv ervaringen van anderen nuttige tips kunnen gegeven worden ? :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.