Fuchs velgen te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Fuchs velgen te koop

• Maker
    Discussie
  • TE KOOP :

4 originele FUCHS velgen. Vooraan 7J 16 achteraan 9J 16.
    Momenteel liggen banden in de maten 205/55/16 en 225/50/16 op. (van 1986)
    Achteraan lag origineel blijkbaar 245/45/16.

Deze volledig gechromeerde velgen zijn in perfecte staat, en kunnen daarna
    natuurlijk terug “on-Amerikaans” worden ;), dus met gespoten zwarte spaken.

Aangezien mijne 930 Turbo RUF 17″ velgen heeft, staan deze Fuchs velgen te koop.

Er liggen nog banden op maar zijn redelijk versleten en dienen dus vervangen te worden.

Indien interesse gelieve een berichtje te sturen.

PRIJS : 3.000 euro

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • Sommige moeten Google leren kennen, andere blijkbaar niet. 😉

500 euro vind ik geen slechte prijs voor 4 velgen en dan wil ik wel effe 500km bollen of DHL’en

http://WWW.ALU-VELGREPAIR.BE kan je eens proberen.

[quote=”Mikey” post=134980]Een vraagje off topic kan je velgen laten restaureren in origineel [/quote]

[quote=”WES-RS” post=134983]Alles gaat Mikey. 🙂 Als de nodige euro’s op tafel gelegd worden. ;)[/quote]

[quote=”Mikey” post=134980]waarschijnlijk wel, maar aan die info heb ik niets[/quote]

Je vraagt of het gaat, ik bevestig, en dan ga je klagen dat je aan die info niets hebt? :sarcastisch
            Stel je vraag dan anders als je andere info wilt…

Niet bij de deur… :driver:
              Bestaat er in Vlaanderen/België dan geen goeie velgenveredelaar ?
              Kwestie om onze economie mee te helpen aanzwengelen. 😆

http://www.felgenverchromen.de/Fuchsfelgen.html

Bernd Puwalski; B&P Felgenveredelung
                Kost rond de 500 euro voor volledige set te herdoen. Zitten in Castrop, Duitsland

waarschijnlijk wel, maar aan die info heb ik niets

Alles gaat Mikey. 🙂 Als de nodige euro’s op tafel gelegd worden. 😉

Een vraagje off topic kan je velgen laten restaureren in origineel
                      Ik bedoel deze zijn toch geanodiseerd/totaal niet blinkend eerder mat alu en mat zwart binnenwerk.
                      Ik ben niet zo voor die blingbling…

Wim

[quote=”carrera 3.0″ post=134939][quote=”cabrio wim” post=134937]

Maar nogmaals succes met de verkoop.[/quote]

‘t Is Olivier76 die ze verkoopt. Maar geen probleem :D[/quote]

Even geen erg gehad in de poster van antwoord. 😳

Heb je als je wat ouder bent. 😉

@ Olivier,daar heb je weer kleine polijst machientjes voor.

Ik denk ambachtwerk :think:
                          Dat je vraagprijs misschien wel verantwoord :coolness:

nog een vraagje : op je foto zie ik dat de velg gemonteerd is op een draaibank, maar hoe kan
                            die 5-spaak op zich dan gepolijst worden ? handmatig ? Aangezien de achtergrond (waar de schroeven zitten) wèl gelakt is . . .

[quote=”cabrio wim” post=134937]

Maar nogmaals succes met de verkoop.[/quote]

‘t Is Olivier76 die ze verkoopt. Maar geen probleem 😀

Wim

Klopt helemaal wat je schrijft, voor (alle) Fuchsen kunnen serieuze prijzen gevraagd en betaald worden, hoeven niet perse turbo’s te zijn, maar dan moeten ze wel in originele staat zijn. 💡

Maar nogmaals succes met de verkoop.

[quote=”cabrio wim” post=134892]
                                  Het ging mij er gewoon om dat ze niet origineel zijn…[/quote]

Ik snap het wél… :relaxman:
                                  Als je schrijft “niet origineel” betekent dat voor mij een KOPIE.
                                  Daarom mijn reactie ivm ingeslagen nrs.

Of ze nu gechromeerd of gepolijst zijn (= Bewerkt), het blijven ORIGINELE en dure turbo-Fuchsen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.