Fuchs velgen te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Fuchs velgen te koop

• Maker
    Discussie
  • TE KOOP :

4 originele FUCHS velgen. Vooraan 7J 16 achteraan 9J 16.
    Momenteel liggen banden in de maten 205/55/16 en 225/50/16 op. (van 1986)
    Achteraan lag origineel blijkbaar 245/45/16.

Deze volledig gechromeerde velgen zijn in perfecte staat, en kunnen daarna
    natuurlijk terug “on-Amerikaans” worden ;), dus met gespoten zwarte spaken.

Aangezien mijne 930 Turbo RUF 17″ velgen heeft, staan deze Fuchs velgen te koop.

Er liggen nog banden op maar zijn redelijk versleten en dienen dus vervangen te worden.

Indien interesse gelieve een berichtje te sturen.

PRIJS : 3.000 euro

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
  • Wim

Ik denk gepolijst. 😉

Dit kun je trouwens testen door met Belgom (alu poets) erover te gaan, als het doekje dan zwart wordt is het gepolijst.

in bijlage nog extra foto’s …
        gepolijst of gechromeerd ? geen idee …

als iemand dit kan bevestigen ?

thanks

Wim

Sloeg niet op jouw Gette, eerste regeltje was voor jou vandaar het @ teken.

De rest was voor de verkopende partij dat ze niet origineel zijn, en Wes bevestigde dat door het compleet te omschrijven. 😉

Ik veronderstel dat ze gepolierd zijn aangezien chroom niet opgespoten kan worden.
            En het huidige aluminium zal misschien wat minder blinken.
            Maar op een schaal van 1/10 zullen ze er zeker nog als een 9 uitkomen en blinken als een spiegel. :coolness:

Ik snapte het al langer ( ben geen domme Belg he 😛 ), maar zijn deze nu gechromeerd of gepollijst ? Nooit gezien dat een binnenkant ster gelakt is en de spaken in chroom !

Heb reeds van meerdere mensen in de “felgenveredelung” gehoord dat de kwaliteit van de huidige generatie Fuchs niet zo goed is als deze van vroeger. De gebruikte allu zou bruter van structuur zijn en deze hebben dus een minder blinkend resultaat indien je deze zou willen pollijsten.

Wim

Eindelijk iemand die het snapt. :relaxman:

De velgen zijn origineel, maar niet in originele toestand. Gepolierd zijn deze namelijk nooit af-fabriek geweest. 😉
                  Wil iemand (bv een purist) deze terug origineel zetten, gaat het hem nog wel redelijk wat geld kosten.

Van ‘t moment dat deze nrs ingeslagen zijn, zijn het originele, toch ? :engeltje:
                    fuchs9.jpg

fuchs9b.jpg

Hallo,

Wat bedoel je met niet originele velgen ? Deze lagen er namelijk origineel op.
                      Degene van wie ik ze heb zei me dat die in deze afwerking standaard in de USA werden gezet onder een 930 Turbo.
                      Had ik dan vergeten te schrijven “prijs overeen te komen” ? …. 😉

Wim

@Gette, je kunt vragen wat je wilt, maar kosten bij Porsche.de zelfs maar goed € 800,00 bruto. 💡

Het ging mij er gewoon om dat ze niet origineel zijn voor die prijs, en dan is het teveel geld.
                        Want wil je ze origineel laten (anodiseren en spuiten) zetten komt daar nog eens dik bij.

Dus goed lezen wat ik schrijf, en dan kun je beter voor nieuw gaan, want ben je goedkoper uit.

Bwa, de prijs is wat de zot er voor geeft he 🙄
                          Ik ben 2 jaar op zoek geweest naar 8 of 9J fuchsen. Ik heb ooit een set gaan bekijken die van een zwaar geaccidenteerde turbo zijn gekomen bij FG Porsche. Banden waren alle 4 kapot en van 2 velgen was ik zeker dat deze gerecht moesten worden. De prijs stond vast op 2500 euro !

Misschien heeft hij een 0 teveel getypt? 🙄 😆
                            Als de banden splinternieuw waren, was de prijs misschien nog te aanvaarden… 😉

Wim

Fuchsen zijn duur dat weet ik, maar dit is een stevige prijs voor niet originele velgen. 🙄

Als je ze dan nog moet laten spuiten en anodiseren, kun je beter nieuwe kopen. 💡
                              Maar succes met de verkoop.

Dag Olivier,
                                Gelieve een prijs te vermelden bij de te koop aangeboden items… :up:

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.