Fuchs velgen versie 2010

Home Forum Porsche Talk Fuchs velgen versie 2010

• Maker
    Discussie
  • sommigen zullen het wel reeds gelezen hebben in Porsche Scene: de leuke Fuchs style velgen van de Sport Classic komen in april op de markt! Doch alvorens allen naar de dealer te crossen, eerst best bankrekening controleren, want ze kosten een heftige 4.300 euro zonder BTW, voor modellen met bandenspanningscontrolesysteem 4900 euro zonder BTW… 😕 (de fabricanten van replicavelgen zullen reeds in hun handjes wrijven…)

De leuke ‘eendestaartspoiler’ blijft echter een privilege van de Sport Classic eigenaars, omdat ze vrezen dat anders deze a little pissed zouden zijn om 200.000+ euro neergeteld te hebben voor een model waarvan zowat alle leuke zaken nadien als optie of accessoire te krijgen zijn 😕

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”porschky”:32e7n1g7]@ Bert: I know, maar laten we eerlijk zijn; doe er de BTW bij, en je zit bijna aan de prijs van een complete Dacia Logan! 😕 Vier velgjes waar een ander merk een complete auto voor kan leveren… [/quote]

Jama, nu ook geen appelen met peren vergelijken… De prijs van een Dacia Logan is ook de prijs van de ruitenwisser/pinker hendel in de Bugatti Veyron. Een roemeen gaat liever een dacia voor de deur willen hebben dan een titanium ruitenwisserhendeltje op de schouw.

De Volkswagen group heeft 3 Auto Union racewagens laten nabouwen aan 4 millioen euro per stuk. Daar kan je de hele ladafabriek + productie voor de volgende 5 jaar mee kopen. Maar willen we dat?

Er zijn mensen die 70000 euro uitgeven om een 1966 911S te restaureren + aankoopprijs 23000 euro. Does that makes sense? Tuurlijk niet!
      Maar…, we leven in een markteconomie. Er lopen mensen op de wereld rond die hun hand niet omdraaien om 5500 euro neer te leggen om DIE velgen op HUN porsche te hebben.

Ik ga het er persoonlijk niet voor betalen (kan ook niet- ben maar een “gewone man”) maar zolang het verkoopt, is er een markt enz.

De realiteit…..

Anyway, fuchsen op een 993 zien er toch maar niet uit, dus beter maar die lekkere originele cup 2 erop laten en rijen dat kreng!

😉

Bert

Daar ben ik het mee eens .

@ Bert: I know, maar laten we eerlijk zijn; doe er de BTW bij, en je zit bijna aan de prijs van een complete Dacia Logan! 😕 Vier velgjes waar een ander merk een complete auto voor kan leveren… Een prijs waar je bij de meeste Japanners een opstap-600 cc moto hebt… (en er uiteindelijk toch ook hun winstmarge op hebben!) Er wordt daar toch serieus geprofiteerd op de kap van de autoliefhebber…

ik zoek ze in 18 inch voor mijn 993!

Al eens gekeken naar de nieuwprijs van een setje 7 en 9 x 16 fuchs velgen voor uw impact bumper 911? Als ge kleingeld terugkrijgt op 4000 euro hebt ge een goede deal gedaan…

Ducktails vooor de 997 komen in de US wel schnelschell op de markt denk ik….

😉

Bert

Ik hoop dat dat de prijs voor een set is (4stuks?) 😯

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.