Full Pelts 718 GT4

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Full Pelts 718 GT4

• Maker
    Discussie
  • Na 6 lange maanden wachten is deze schoonheid gearriveerd . Drie jaar genoten van de 718 GTS  maar dit verzacht meer dan de pijn.  

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Proficiat, mooie kleur! 

Super sexy ,zo’n rode GT4 met wondermooie ” light golden” velgen    ( 5sterren)

you nickname ” Pelts”  iets te maken met de 2 N- Limburgse gemeentes, zijnde het vroegere Neerpelt  en Overpelt

[quote=”Drip post=285756″]Proficiat, en die kleuren combinatie met de velgen 
           [/quote]
          +1   WOW

PDK is perfect, ik heb 5 jaar PDK gereden. Daarom heb ik nu een manuele, kwestie van het wat moeilijker en dus interessanter te maken. Ook geen achteruitrijdinges bijvoorbeeld. Voor je het weet rijden de auto’s vanzelf, willen we dat? 

Anyway: hieronder nog een staaltje wierook over de PDK:

Knap!

Congrats.  Let it rip (na rodage) !

+1, zeer mooi..

Heel mooi, congrats! 

Merci allen, idd pdk. Testrit gedaan met handbak was ook super maar voor persoonlijk heeft pdk een streepje voor bij mij. Vandaag effe naar de nurburgring gereden om al wat kilometers te doen. (Nog niet op circuit ?) 

XXX

Proficiat, en die kleuren combinatie met de velgen 

Prachtige GT4 in indischrot! PDK?

Proficiat, prachtige machine !!!

Prachtig..! Proficiat en hou het veilig.

Mooi, mooi! Proficiat! Geniet er van!

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.