Funny en Jaguar F-Type

Home Forum Porsche Uitstappen Funny en Jaguar F-Type

• Maker
    Discussie
  • Ik heb jullie lang genoeg in spanning gehouden over het feit met welke auto ik naar de forum rit kom nu zondag 29 september .
    Het betreft een Jaguar F-Type .
    Normaal was ik aanwezig met een 911 50 jaar maar de levering zal een week later zijn 😥 😥 .
    Daarom krijg ik de mogelijkheid om met een concurrent van Porsche naar de rit te komen . :driver:. En volgens mij is een F-Type wel degelijk een concurrent van een Porsche 911 Cabrio .Ik vergelijk hem eerder met een 911 dan met een boxster .

Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen .

Dit is een niet Porsche-gerelateerd onderwerp maar als auto-liefhebbers dat we zijn mag eens vreemd kijken en voelen wel . 😉 😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 81)
    • zou je nu voor de auto of de madam in de nieuwe mad max film naar de cinema gaan ? (oeps ‘t is blijkbaar fowtowsjop maar wel goed gedaan)

zou je nu voor de auto of de madam in de nieuwe mad max film naar de cinema gaan ? (oeps ‘t is blijkbaar fowtowsjop maar wel goed gedaan)

Wim

Ik blijf het een gave bak vinden. :applaus:

the All-New 2016 Jaguar F-TYPE

http://youtu.be/_6_Jw_hFqks

de F-type coupé werd voor het eerst onthuld nov/13 op de LA autoshow en wordt voor Europa in premiere voorgesteld in Nederland op RAI Amsterdam – masters of lxry nu van 12-16/dec 2013.

Ik heb nu een 997 GT3 , maar soms mis ik m’n boxster S toch, zo wanneer de eerste voorjaarswarmte komt
                Voor z’n prijs was die 987 S toch een superwagen

Na de boxster zijn mijn softtop dagen voorbij ! Ben blijkbaar meer een coupe mens, voel mezelf super in zijn opvolger.

Hardtop cabrio daarentegen heb ik nog niet gehad …

Op foto ziet de F-type coupe er echt goed uit !
                    Als coupe kies ik toch voor een 911 ,cabrio de Jag !

ik zie er niet dadelijk elementen van een AM in;
                      achteraan wel een geslaagde combinatie oud+nieuw nl de achterklep van de E-type 2+2 en hedendaagse diffusors met dito uitlaten en achterlichten.

@deepee : jep that’s the one. Mooi toch. Heeft klein beetje weg van Aston op die foto.
                        Maarja, een 911 of een Porsche zal het natuurlijk nooit worden 😉

@bccars: die witte met donkere velgen en panoramisch dak vond ik vanmiddag in m’n mailbox :engeltje:
                          in deze configuratie pronkt hij sinds de lancering op bijna alle promomateriaal

jagFcp.jpg

Heb de coupe nog niet irl gezien, maar op de website en op foto’s lijkt het me een zeer mooie wagen.
                            Vooral de foto van de witte met donkere velgen en donker dak kunnen me bekoren.
                            Ben eens even door de configurator gelopen. Voor een 80k EUR heb je een gloednieuwe ! Voor een 991 mag je daar grof gerekend de helft bijtellen ! Zitten dus qua prijs niet in elkaars vaarwater. Tenzij je die maffe V8 gaat nemen, maar wie is gek genoeg om die motor in zo een klein ottooke te leggen in ons Belgisch autohatend klimaat ?

Jag F-type configurator:
                            http://rules.config.jaguar.com/jdx/nl_be/w5/

‘t is een leuk lifestyle accessoire die F-type !

(en het heeft me wreed veel moeite gekost om niemand te quoten in deze post, pfffffffff)

Het blijft bij een one night stand Hans 😉 .
                              Alhoewel je weet nooit wat de toekomst brengt .

[quote=”Funny” post=149215]Ik ben ook benieuwd naar de F-type coupe . :driver: 😉
                                Ik vind het nog steeds spijtig dat ik Bc toen niet heb ontmoet op het Rlc ,maar ja …….[/quote]

Ik vind een coupe altijd mooier als een cabrio. (Maar dat is persoonlijk)
                                Dus die zal nog mooier zijn.
                                Maar deze is al oogstrelend.
                                Bart, een keer vreemd gaan mag, maar wel weer op het oude P. honk terugkeren he?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.