Funny en Jaguar F-Type

Home Forum Porsche Uitstappen Funny en Jaguar F-Type

• Maker
    Discussie
  • Ik heb jullie lang genoeg in spanning gehouden over het feit met welke auto ik naar de forum rit kom nu zondag 29 september .
    Het betreft een Jaguar F-Type .
    Normaal was ik aanwezig met een 911 50 jaar maar de levering zal een week later zijn 😥 😥 .
    Daarom krijg ik de mogelijkheid om met een concurrent van Porsche naar de rit te komen . :driver:. En volgens mij is een F-Type wel degelijk een concurrent van een Porsche 911 Cabrio .Ik vergelijk hem eerder met een 911 dan met een boxster .

Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen .

Dit is een niet Porsche-gerelateerd onderwerp maar als auto-liefhebbers dat we zijn mag eens vreemd kijken en voelen wel . 😉 😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
      • [quote=”Funny” post=149215]Ik vind het nog steeds spijtig dat ik Bc toen niet heb ontmoet op het Rlc ,maar ja …….[/quote]

Maar ja …
        Maar ja wa ?
        Waddist jong, zoekte ambras ofwa 😉

Ik ben ook benieuwd naar de F-type coupe . :driver: 😉
          Ik vind het nog steeds spijtig dat ik Bc toen niet heb ontmoet op het Rlc ,maar ja …….

Jaguar F-Type Coupé: Tech-Video Design & Structure

[video width=425 height=344 type=youtube]e7l1cPPEkuM[/video]

Goed te lezen dat er ook forumleden die ook eens in een ander merk durven stappen.

tuurlijk wel
                heb in juli een Jeep gekocht , 300 pk Gaat vlotjes hoor

[quote=”bccars” post=143149]Ik ben vooral benieuwd naar de Coupe versie van de F-type ![/quote]

http://www.auto55.be/nieuws/21352-in-detail-jaguar-f-type-coup

http://www.auto55.be/fotospecials/4394-jaguar-f-type-coupe-my2014

oesje, ik had toch gedacht dat de raamstijlen van zo’n voorruit meer weerstand zouden bieden. helaas kan de chinese bestuurder het niet meer navertellen. 😕
                    zouden onze cabrio’s ook zo gemakkelijk plooien ❓

F

Heb lang het Porscheforum in NL gevolgd dus ben hier nog niet bekend met de historie.
                      Ik had het trouwens over voorbeeldafbeeldingen die je waarschijnlijk wel ergens op het internet kan vinden (tenzij iedere wagen uit je wagenpark zo exclusief was dat er geen beelden van te vinden zijn op het internet :mrgreen: )
                      P.S. Als het er zoveel zijn kan je maar beter kleine foto’s selecteren dan 😀

Wim

Die ga ik nooit in het topic krijgen :mrgreen:

En heb er al van veel geen foto meer, was toen nog niet zo in om met uw kodakske een foto van de auto te maken.

Maar we hebben hier toch ooit zo’n draadje opgestart samen met Koen. 💡

F

Misschien ook wel fijn om buiten de huidige wagens ook je ex-wagens mee op te nemen in het topic. Voorzien van enkele (kleine) voorbeeldafbeeldingen kan dit een mooi beeld geven denk ik :popcorn:

[quote=”Remmel” post=145342]Goed te lezen dat er ook forumleden die ook eens in een ander merk durven stappen.[/quote]

ik meen dat bijna alle forumleden naast hun porsche(s) nog een ander merk rijden. de ene al wat minder exclusief dan de andere. er wordt hier alleen weinig over gepost.

het is mss een goed idee om hierover een rubriekje op te starten. de beste peiling of er interesse is, is de levensduur van zo’n topic. zal ik een voorzet geven met een nieuwe topic “nieuwe modellen van andere merken”?

:happy:

Wim

[quote=”mark986″ post=145345]Het geen ik kon zien met achter de jag te rijden is dat deze vooral neiging heeft tot overhellen in kortere bochten en iets minder precies is als een boxster (295pk). [/quote]

Ik denk dat daar ook het grote verschil in zit van beide auto’s.
                                Jaguar toch wat meer klasse en comfort dan de Porsche, en ook voor een totaal verschillend publiek gebouwd. 💡

Vergeet niet dan onze funny wat ouder aan het worden is. :mrgreen:

Heeft vooral wat meer gewicht dan een boxster s dus die extra pk’s heeft de jag wel nodig! Hetgeen ik kon zien met achter de jag te rijden is dat deze vooral neiging heeft tot overhellen in kortere bochten en iets minder precies is als een boxster (295pk). In de langere stukken zal dit geen probleem zijn.
                                  Enekele filmpjes vanuit de boxster gemaakt maar niet echt voor publicatie :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.