Funny en Jaguar F-Type

Home Forum Porsche Uitstappen Funny en Jaguar F-Type

• Maker
    Discussie
  • Ik heb jullie lang genoeg in spanning gehouden over het feit met welke auto ik naar de forum rit kom nu zondag 29 september .
    Het betreft een Jaguar F-Type .
    Normaal was ik aanwezig met een 911 50 jaar maar de levering zal een week later zijn 😥 😥 .
    Daarom krijg ik de mogelijkheid om met een concurrent van Porsche naar de rit te komen . :driver:. En volgens mij is een F-Type wel degelijk een concurrent van een Porsche 911 Cabrio .Ik vergelijk hem eerder met een 911 dan met een boxster .

Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen .

Dit is een niet Porsche-gerelateerd onderwerp maar als auto-liefhebbers dat we zijn mag eens vreemd kijken en voelen wel . 😉 😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 81)
    • Heb even geen tijd gehad om fora te lezen kom ik deze tegen: prachtige wagen Bart!
      Goed te lezen dat er ook forumleden die ook eens in een ander merk durven stappen.
      De F-type vind ik een prachtige wagen, helaas onbereikbaar maar ben wel erg benieuwd wat je er van vond?

Graag ,heel graag ! :respect2:

[quote=”Funny” post=144226]Mooie foto’s Momenol ,waarvoor dank :applaus: :up:[/quote]
          Your welcome 🙂
          We zullen dit nog eens over doen met je 50 jaar :driver:

Mooie foto’s Momenol ,waarvoor dank :applaus: :up:

Foto’s van de Jag!
              Je mag ze altijd aan de concessiehouder bezorgen 😉

2 totaal verschillende sounds .
                De ene sound is dat van een atmosferische motor die hoog in toeren wil klimmen de andere van een supercharged V6 motor .
                Beiden zijn hemels ! :up:

[quote=”Ghost” post=144139]Mooie Jag F.
                  Van de sound heb ik niet veel gehoord.
                  Dat zal echter meer naar mijn auto gelegen hebben denk ik.
                  Mijn GT3 is niet echt stil :happy: en hoorde de F(unny) :happy: niet achter mij.[/quote]

Heb het al duizend keer gezegd, GT3 rulez ! Zelfs het brachiale gebrul van de machtige opperkat verwordt tot een spinnen van een luie poes in het aanschijn van gods automotieve wereldwonder dat de GT3 is. Ik word er zelfs lyrisch van !

Mooie Jag F.
                    Van de sound heb ik niet veel gehoord.
                    Dat zal echter meer naar mijn auto gelegen hebben denk ik.
                    Mijn GT3 is niet echt stil :happy: en hoorde de F(unny) :happy: niet achter mij.

Heel mooie sound….tijdje samen rustig zitten cruisen en heel netjes qua looks en sound!!

[quote=”bccars” post=143149]Ik ben vooral benieuwd naar de Coupe versie van de F-type ![/quote]

fTypeCp.jpg

Ik heb gisteren op discovery een aflevering gezien over de jag F :up:
                          Ben benieuwd om heb irl te zien en horen.

Het is een waanzinnig leuke auto . :lekker:

Klopt Cedric 😳 😥 ,ik vraag me af of Pascal de plek heeft herkend ?

Ik vind het een mooie auto, zal zeker niet misstaan morgen tussen al die knappe P’kes 🙂

Vette kar, buren hebben dezelfde, zwart met crèmekleurige racestoelen in of is dit standaard?

Knappe wagen!! *luv

Als deze ook zo snel zakken in waarde als alle andere Jags zou het wel eens kunnen dat er binnen een jaar of 2 zo iets in mijn garage staat.

Wel slechte herinneringen aan de plaats waar deze foto’s getrokken zijn :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.