Funny en Jaguar F-Type

Home Forum Porsche Uitstappen Funny en Jaguar F-Type

• Maker
    Discussie
  • Ik heb jullie lang genoeg in spanning gehouden over het feit met welke auto ik naar de forum rit kom nu zondag 29 september .
    Het betreft een Jaguar F-Type .
    Normaal was ik aanwezig met een 911 50 jaar maar de levering zal een week later zijn 😥 😥 .
    Daarom krijg ik de mogelijkheid om met een concurrent van Porsche naar de rit te komen . :driver:. En volgens mij is een F-Type wel degelijk een concurrent van een Porsche 911 Cabrio .Ik vergelijk hem eerder met een 911 dan met een boxster .

Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen .

Dit is een niet Porsche-gerelateerd onderwerp maar als auto-liefhebbers dat we zijn mag eens vreemd kijken en voelen wel . 😉 😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
    • Hey Funny ben hier ook eens binnen gewipt. Knappe jag trouwens.
      Ik zal mij binnenkort eens voorstellen bij de forumleden.
      Jij kent me wel van de rally’s met de pcb de Porsche days en de savoie cup.
      Witte Cayman R.

Hey Funny ben hier ook eens binnen gewipt. Knappe jag trouwens.
        Ik zal mij binnenkort eens voorstellen bij de forumleden.
        Jij kent me wel van de rally’s met de pcb de Porsche days en de savoie cup.
        Witte Cayman R.

@Pascal we spreken zeker eens af ivm de 50 jaar .
          @Snoer ik heb de indruk dat het verbruik iets hoger ligt dan in een 911 .Maar die sound maakt dit goed aan de pomp ! :driver:

@Funny en vergeet hem niet te tanken want deze is nogal dorstig heb ik gehoord :popcorn: :think:

S2

Wat een knappe wagen!

Wow, ook een knappe wagen! Geniet maar van het het geluid met de kap open Bart…
                Ik kijk in ieder geval uit om je 911-50 te mogen bewonderen 🙂

Hier nog enkele foto’s .

image_2013-09-28-9.jpg

image_2013-09-28-10.jpg

image_2013-09-28-11.jpg

image_2013-09-28-12.jpg

image_2013-09-28-13.jpg

image_2013-09-28-14.jpg

image_2013-09-28-15.jpg

Hier nog enkele foto’s .

image_2013-09-28-2.jpg

image_2013-09-28-3.jpg

image_2013-09-28-4.jpg

image_2013-09-28-5.jpg

image_2013-09-28-6.jpg

image_2013-09-28-7.jpg

image_2013-09-28-8.jpg

Wat een fantastische wagen met een geile sound .
                      Hoe meer geluid er uit de wagen komt hoe minder ik er maak .
                      Hopelijk kunnen jullie morgen meegenieten van die diepe roffel . :lekker:
                      image_2013-09-28.jpg

:mrgreen: T zou een kontpiercing kunnen zijn :happy: :happy: ….kijk al uit naar het geluid zondag!

[quote=”Funny” post=143679]Straks de Jaguar gaan ophalen . :driver: :driver:
                          De kap zal snel open liggen met dit heerlijk zonnetje .[/quote]

Pas maar op dat uw Jewel niet te heet wordt

ge moogt hier altijd in Zwijnaarde eens passeren 🙂 ik zit hier tot 16u

Straks de Jaguar gaan ophalen . :driver: :driver:
                              De kap zal snel open liggen met dit heerlijk zonnetje .

hier ook nog een interessant artikel over materiaalgebruik voor uitlaten van motoGP tot F1

Agency Power Titanium Exhaust System Porsche 996 Turbo

[video width=425 height=344 type=youtube]BVaCLcynHPA[/video]

[quote=”bccars” post=143287][quote=”Dopey” post=143286]:D haha, ze noemen hem zo omdat hij uit een stuk edelmetaal is gemaakt[/quote]

TIT anium ?[/quote]

Titanium, bijzonder geschikt voor uitlaten?

😉 😈 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.