Funny en Jaguar F-Type

Home Forum Porsche Uitstappen Funny en Jaguar F-Type

• Maker
    Discussie
  • Ik heb jullie lang genoeg in spanning gehouden over het feit met welke auto ik naar de forum rit kom nu zondag 29 september .
    Het betreft een Jaguar F-Type .
    Normaal was ik aanwezig met een 911 50 jaar maar de levering zal een week later zijn 😥 😥 .
    Daarom krijg ik de mogelijkheid om met een concurrent van Porsche naar de rit te komen . :driver:. En volgens mij is een F-Type wel degelijk een concurrent van een Porsche 911 Cabrio .Ik vergelijk hem eerder met een 911 dan met een boxster .

Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen .

Dit is een niet Porsche-gerelateerd onderwerp maar als auto-liefhebbers dat we zijn mag eens vreemd kijken en voelen wel . 😉 😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
    • [quote=”Dopey” post=143286]:D haha, ze noemen hem zo omdat hij uit een stuk edelmetaal is gemaakt[/quote]

TIT anium ?

😀 haha, ze noemen hem zo omdat hij uit een stuk edelmetaal is gemaakt…ziet er ook vet uit maar het geluid dat er uitkomt overtreft veel……

[quote=”Dopey” post=143190]Hoop de V6S, gruwelijk geluid heeft die uit de ‘Jewel’ komen zoals ze de uitlaat zelf noemen bij Jaguar.[/quote]

Jewel ?!
          Die gekke indiërs toch !
          Straks enkel nog Bollywood sounds uit de Bowers&Wilkes !
          Krijg je der ook zo een doosje bij met een kussentje om hem ‘s avonds in te steken als je gaat slapen ? Of een speciaal hittebestendig condoom om zachtjes de liefde te bedrijven met je nieuwe poes ?

Zo’n F-type hier al een paar keer horen passeren, klinkt inderdaad wel vet :music:

[quote=”RS” post=143254]Vreemd gaan, vreemd idee ;)[/quote]
              Je kan met slechtere auto’s vreemd gaan…. 😆

Laat de Jag maar eens ronken Bart! :relaxman:

Vreemd gaan, vreemd idee 😉

Normaal zal het een V6S zijn met een sportuitlaat .Als het maar lawaai maakt . 😉

met wat Funny ook maar zal komen het blijft steeds onze Funny :respekt:

Gaaf Funny, weet je al welke?…….V6,v6s of v8s. Hoop de V6S, gruwelijk geluid heeft die uit de ‘Jewel’ komen zoals ze de uitlaat zelf noemen bij Jaguar.

PB

[quote=”cabrio wim” post=143154]
                        En een droom van mij is ooit nog eens een ferrari te bezitten.[/quote]

Is deze niks voor jou Wim? met Timo zijn gouden handjes is dat zo gepiept. :mrgreen:

Wim

In ieder geval al een van de goede kleuren, want wil beslist geen rode.

En een droom van mij is ooit nog eens een ferrari te bezitten.[/quote]klikhierop de koffie staat klaar Wim 😉

Ik heb al een vrouw voor het leven, dus kan beter eens van auto wisselen 100% WAAR
                              is ook goedkoper en minder miserie. 💡 WEET IK NOG MAAR NIET ZO ZEKER [/quote]
                              :sarcastisch

Zo bekijk ik het ook Wim . 😉

Wim

Go Funny go. :relaxman:

Er zijn meer mooie auto’s buiten Porsche, en heb er in gereden en is gewoon fantastische auto. :relaxman:

En een droom van mij is ooit nog eens een ferrari te bezitten, ik wil gewoon van alles wat apart is eens genieten.
                                  Ik heb al een vrouw voor het leven, dus kan beter eens van auto wisselen, is ook goedkoper en minder miserie. 💡

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.