Funny Krokodile lente rit.

Home Forum Porsche Uitstappen Funny Krokodile lente rit.

• Maker
    Discussie
  • Gisteren een ritje wisten verkennen van Damme via Sluis Cadzand Oostburg Sint Laureins terug naar Damme ong. 100km met leuk en lekker restaurantje bij de start en aankomst plaats. Zeer mooie baantjes onder weg om rustig te toeren. :driver:
    Indien er hier interesse is maak ik er een roadbook van ( bolleke pijl ) om er een leuke forumrit van te maken ergens in maart of april.
    Zelf had ik gedacht van een namiddag rit met start rond 14u en daarna samen iets te eten bij de aankomst in restaurant Ter Polders.
    Heb daar navraag gedaan en ze kunnen een groep aan van ong. 40 personen dus 20 wagens.

Laat maar weten of jullie het zien zitten.

Groeten Krokodile en Funny.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 181)
    • Dank voor de organisatie v d prachtige rit!
      We gaan met de glimlach mee naar de 2-daagse 🙂
      Grtn,

We zijn zeer tevreden dat jullie allemaal tevreden waren 😉

Nicky en Hendrik, van harte bedankt voor de perfecte organisatie!
          We hebben ons kostelijk geamuseerd in zeer goed gezelschap,
          Het waren prachtige baantjes en op een bepaald moment zelfs veel tijd gehad om van het omringende landschap te genieten dankzij iets tragere deelnemers van een tractorrit.
          En niet te vergeten zeer lekker gegeten en zeker niet met een halfvolle maag van tafel gegaan 🙂
          Nogmaals bedankt!.

Thx;

Hoe kan je een link aan een foto toewijzen?

goeie vraag en mooie uitdaging:

[url=https://www.dropbox.com/s/w2hqq1gp6nsb3va/Aankomst%20Lissewege.avi?dl=0]

zijn deze niet verborgen voor niet ingelogde lezers?

Hoe kan je deze dan alleen zichtbaar maken voor ingelogde lezers?

let wel (mocht je er niet van bewust zijn); deze dropbox hotlinks zijn voor niet aangemelde lezers ook toegankelijk

Zoals beloofd >> 3 x videolink naar dropbox

Heb deze niet op YouTube gezet omwille van privacy redenen (nummerplaten).

nog niet gemonteerd, maar toch al enkele impressies. Het geluid heb ik er niet uitgefilterd om de beleving wat levendiger te maken.
                    Regenfilter niet moeten toepassen want deze werd gratis bij de rit bijgeleverd.

Links verwijderd, klik op de foto (deepee’s post), deze verwijzen je door naar de videofragmenten.

we gaan dit zeker opvolgen Krokodile

Das mijne maat zijne 4.0 nr. 60 van 600 gaat onder deken nu in afwachting van zijne nieuwe GT3 RS.
                        Bedankt voor de mooie foto’s.
                        Begin dit weekend aan nieuwe roadbook voor een twee daagse ik denk omgeving Bouilion weet daar zeer goed Hotel met afgesloten parking. Ga proberen de roadbook met tripy te maken da zal een pak minder werk zijn voor mijn madam die nu alle tekeningen met de hand heeft gemaakt waarvoor 1000 X dank.

Ik vermoed van wel. Nr X van de 600 die er gemaakt werden.

Knap, is dat een echte 4.0 ? Iemand van ‘t forum ?

kr026.jpg

kr027.jpg

kr028.jpg

Ons gelukkige gastvrouw .

kr019.jpg

kr020.jpg

kr021.jpg

kr009.jpg

kr011.jpg

kr013.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 181)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.