Funny Krokodile lente rit.

Home Forum Porsche Uitstappen Funny Krokodile lente rit.

• Maker
    Discussie
  • Gisteren een ritje wisten verkennen van Damme via Sluis Cadzand Oostburg Sint Laureins terug naar Damme ong. 100km met leuk en lekker restaurantje bij de start en aankomst plaats. Zeer mooie baantjes onder weg om rustig te toeren. :driver:
    Indien er hier interesse is maak ik er een roadbook van ( bolleke pijl ) om er een leuke forumrit van te maken ergens in maart of april.
    Zelf had ik gedacht van een namiddag rit met start rond 14u en daarna samen iets te eten bij de aankomst in restaurant Ter Polders.
    Heb daar navraag gedaan en ze kunnen een groep aan van ong. 40 personen dus 20 wagens.

Laat maar weten of jullie het zien zitten.

Groeten Krokodile en Funny.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 181)
    • Keep me posted.
      Als ik vrij ben rij ik mee.

PDS

Krokodile, kan je niet beter een Doodle maken met verschillende data ? 😉

3mei en 31 mei past nog voor ons 7 juni niet meer .We houden dit hier nauwlettend in het oog !

PDS

Als jullie het uitstellen doe ik al zeker mee. !!!!

:up:

Het roadbook is volledig klaar ong. 120km start en aankomst in Hof Ter Doest te Lissewege.
              We hadden gedacht aan 3 mei maar aangezien de PM functie momenteel nog niet zo goed werkt misschien beter uitstellen naar latere datum 31 mei of 7 juni .
              Wat denken jullie ? Ik wacht nog even de respons af en kies dan een vaste datum.

Grts Krok

3 Mei OK :driver:

Beide ok. 😀

3 mei is ook goed voor ons :driver: :popcorn: :drink:

Beide data passen voor mij, je mag er mij dus bij rekenen met 2 personen :driver: :relaxman:

Ik denk dat de organisatoren best kiezen voor 1 datum, en degenen die kunnen en goesting hebben komen, de anderen slaan gewoon een keertje over tot de volgende gelegenheid. Want als je moet gaan inventariseren wie wanneer kan, dan moet je nooit meer gaan rijden denk ik 🙂

03/05/15 zou ook moeten lukken voor ons :driver:

PDS

Het was te hopen dat er vééééél van de roepers voor 03/05 gewoon meet de Targa Passagio rijden.
                            De rit van Funny en Krokodile op een andere dag, dan hebben we 2 ritten :first:

XXX

Als we nu allemaal ‘t forum zijn toeters en bellen meer gaan gebruiken zijn data makkelijker te plannen.
                              Er is een button ‘Kalender’ in de bovenste balk terug te vinden.

Euhm, heb er ook net wat aangevuld, mijn euro viel ook dat dit handig kon zijn 😳

3 mei zou perfect zijn maar 19/04 zou ook nog moeten lukken normaalgezien…. Dus voor mij maakt het niet veel uit. 🙂 Ik vrees dat je snel 20 wagens bij elkaar gaat hebben…..

PDS

[quote=”Peter_Targa_84″ post=198943]03/05 = La Targa Passaggio Antwerpen 🙁 , dan moet ik passen[/quote]

Inderdaad, dan kan ik er ook niet bijzijn ….

Kunnen we niet wat sneller doen …. Dan zijn er sowieso nog minder dingen te doen :think:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 181)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.