Funny Krokodile lente rit.

Home Forum Porsche Uitstappen Funny Krokodile lente rit.

• Maker
    Discussie
  • Gisteren een ritje wisten verkennen van Damme via Sluis Cadzand Oostburg Sint Laureins terug naar Damme ong. 100km met leuk en lekker restaurantje bij de start en aankomst plaats. Zeer mooie baantjes onder weg om rustig te toeren. :driver:
    Indien er hier interesse is maak ik er een roadbook van ( bolleke pijl ) om er een leuke forumrit van te maken ergens in maart of april.
    Zelf had ik gedacht van een namiddag rit met start rond 14u en daarna samen iets te eten bij de aankomst in restaurant Ter Polders.
    Heb daar navraag gedaan en ze kunnen een groep aan van ong. 40 personen dus 20 wagens.

Laat maar weten of jullie het zien zitten.

Groeten Krokodile en Funny.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 181)
    • 19/04 organiseer ik weekend Techno Classica-Essen.

3/5 zou lukken

XXX

03/05 = La Targa Passaggio Antwerpen 🙁 , dan moet ik passen

Het zal denk ik 19/04 of 03/05 worden we zien wel. :driver:
          Max. 20 wagens ivm. restaurant.

Een namiddag-ritje in eigen streek zie ik ook wel zitten :driver:

Ik hou dat spel hier met 1 oog in’t oog …

Ik zou dit jaar wel aan enkele ritten willen deelnemen… Als de datum past ben ik erbij. Kan ik ook eens wat gezichten op de nicknames kleven.

De roadbook is zo goed als klaar van zodra we een datum ( of twee ) hebben laten we dat hier weten. :driver:

+1 Hier ook indien datum past ben ik graag van de partij :driver:

Laat zo snel mogelijk een datum weten aub ? Mijn agenda is al goed gevuld ,19 april , 1 mei ,3 mei zou nog gaan .

+1 als datum past

Ik zie de krokodile lente rit ook wel zitten, nog nooit een rit meegedaan… Aangezien ik de *porsche nog niet zo lang heb… En vorig jaar erg weinig tijd had! Ik wacht een datum af kroko!

PDS

Inderdaad Vonheist :music:

Gewoon datum prikken, je kan niet voor iedereen goed doen :engeltje:

+1

@pds
                              … tssss, typisch die Ferrari mannen, iedereen moet hen altijd zien… 😉 😉 😀

inderdaad dagen te kort in ne maand .

19 de april ikke niet rest kan .

Leuke reactie’s tot nu toe .
                                  Het moeilijkste wordt de datum .

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 181)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.