Funny Krokodile lente rit.

Home Forum Porsche Uitstappen Funny Krokodile lente rit.

• Maker
    Discussie
  • Gisteren een ritje wisten verkennen van Damme via Sluis Cadzand Oostburg Sint Laureins terug naar Damme ong. 100km met leuk en lekker restaurantje bij de start en aankomst plaats. Zeer mooie baantjes onder weg om rustig te toeren. :driver:
    Indien er hier interesse is maak ik er een roadbook van ( bolleke pijl ) om er een leuke forumrit van te maken ergens in maart of april.
    Zelf had ik gedacht van een namiddag rit met start rond 14u en daarna samen iets te eten bij de aankomst in restaurant Ter Polders.
    Heb daar navraag gedaan en ze kunnen een groep aan van ong. 40 personen dus 20 wagens.

Laat maar weten of jullie het zien zitten.

Groeten Krokodile en Funny.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 181)
    • Met de Ipad lukt me dit niet .

kr005.jpg

kr006.jpg

[attachment:1]kr 003.JPG[/attachment

Even proberen om de foto niet op zijn kop te zetten

Attachments:
        • kr003.jpg

IMG_0371.jpg

IMG_0375.jpg

IMG_0385.jpg

IMG_0352.jpg

IMG_0361.jpg

IMG_0363.jpg

IMG_0334.jpg

IMG_0335.jpg

IMG_0336.jpg

Merci Nicky en Hendrik !!!
                We hebben een leuke dag gehad. De regen kon ons humeur niet verpesten.
                Mooie route die was uitgestippeld. Heb wel zin om ze nog eens over te doen als de zon schijnt.
                Voel me lekker rond na die giant steak, man man, heb dat binnengespeeld.
                Foto’s heb ik niet echt. Ben lekker lui geweest.
                Vastzitten achter een kolonne van 30 tractors kom je ook niet altijd tegen, om te onthouden 🙂

Greets,
                Rufie.

P5318952.jpg

P5318953.jpg

P5318954.jpg

Attachments:
                  • P5318955.jpg

De organisatie was onberispelijk, bedankt meneer en mevrouw Krokodile!

De wegen waren goed gekozen want al bij al was er weinig verkeer. Misschien zou dat bij beter weer anders geweest zijn. Nu waren er weinig fietsers bijvoorbeeld. Dus zoals steeds: “elk nadeel hep ze voordeel”!

Men had me wel niet gezegd dat het respecteren van de wegcode met uitzondering van de snelheidslimiet was… Mijn nederige Cayman is tot het uiterste getest om bepaalde 911S te kunnen volgen. Ik reed het meeste in de sportstand met de dempers op hard. Zelfs dan, met vol gas, bleven de overgangen met de PDK boterzacht. In de sport plus stand heb je dan weer wel de stamp in de kont bij vol gas tijdens de overgangen. En de motor blijft dan continu hoog in de toeren. Doorgaans had ik de sport plus echter niet nodig om mits concentratie in het spoor te blijven. Eén keer was ik de leiders toch kwijt maar dan was er een paar km verder toch een traag normaal rijdende auto die het boeltje ophield tot we weer aansloten. Dus dit was dikke fun, maar niet erg politiek correct…

Bij het eten dan nader kennis gemaakt met snoer964 en zwarte pijl met eega’s. Veel heb ik niet moeten zeggen want wij werden overstelpt met verhalen over eerdere Porsche events… En ik weet niet hoe het komt, maar nadat ik dus gisteren die lap vlees (500 g?) geheel naar binnen heb gewerkt, heb ik deze morgen de aandrang om over een muur van 3 meter te springen!

Ik nam weinig foto’s, enkel van bij de tussenstop aan het strand.

P5318943.jpg

P5318944.jpg

P5318945.jpg

P5318947.jpg

P5318948.jpg

P5318949.jpg

P5318951.jpg

Attachments:
                    • P5318950.jpg

‘t Was dik in orde ! Goeie sfeer, prima organisatie ! Jullie krijgen van mij 10 op 10 ! 🙂

Blijkbaar heel goed geweest (op wat regendruppels na).
                        Van de foto’s ben ik alvast helemaal ondersteboven!

Aan de foto’s te zien, hadden jullie ondanks het slechte weer, toch allemaal behoorlijk wat grip op het wegdek 🙂 🙂

Toffe rit, dat Nicky en Hendrik hier wat tijd aan gespendeerd hebben is duidelijk.
                            Als dit hun eerste organisatie is >> toppie!!!!!!
                            Mooie landwegen, toffe deelnemers, de regen heeft ons niet weerhouden om er een prachtige dag van te maken.
                            Nog een kolonne zware motoren tegengekomen, spijtig dat ze in een tractor gemonteerd waren. Niet te passeren op die landwegen.

Video’s volgen (moeten nog gemonteerd worden)

Bedankt aan alle deelnemers voor deze prachtige rit en het aangename tempo.

Ook thuis na een heel plezierige rit ( dag ) inderdaad spijtig van het weer ( anders waren we nog niet thuis zeker ) Hendrik en Nicky ook onze dank om jullie inzet en inderdaad we zullen morgen geen honger meer hebben .
                              image-6.jpg

image-7.jpg

image-8.jpg

image-9.jpg

We zijn juist terug thuis. Bedankt aan alle deelnemers het was een toffe bende.
                                We zijn blij dat alles goed verlopen is gezien het weer ons niet bepaalt meezat.
                                Naar het schijnt hebben we daar een gans koebeest verorberd.

Juist terug. Dank aan Nicky en Hendrik om dezen ambetanten last minutter en zijn madam nog mee te pakken. 🙂 Heel leuke rit, prachtige baantjes. Volgende keer zeker weer van de partij.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 181)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.