Funny Krokodile lente rit.

Home Forum Porsche Uitstappen Funny Krokodile lente rit.

• Maker
    Discussie
  • Gisteren een ritje wisten verkennen van Damme via Sluis Cadzand Oostburg Sint Laureins terug naar Damme ong. 100km met leuk en lekker restaurantje bij de start en aankomst plaats. Zeer mooie baantjes onder weg om rustig te toeren. :driver:
    Indien er hier interesse is maak ik er een roadbook van ( bolleke pijl ) om er een leuke forumrit van te maken ergens in maart of april.
    Zelf had ik gedacht van een namiddag rit met start rond 14u en daarna samen iets te eten bij de aankomst in restaurant Ter Polders.
    Heb daar navraag gedaan en ze kunnen een groep aan van ong. 40 personen dus 20 wagens.

Laat maar weten of jullie het zien zitten.

Groeten Krokodile en Funny.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 181)
    • Waar staan de details?
      31 mei zie ik wel zitten als er nog een plaatsje is.

Funny zit in andere oorden zonder Porsche .

[quote=”luc993cabrio” post=205429]Alléé gasten van de vlaanders, inschrijven en rijden met de Porsche hé. Zal mooi weer zijn en voor ne keer dat er in de regio iets te doen is!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

Inderdaad Luc , die wagens dienen om mee te rijden he mannen . Rust roest !

onnodige quote gewist

+ 1
            Wijze woorden 😉

Alléé gasten van de vlaanders, inschrijven en rijden met de Porsche hé. Zal mooi weer zijn en voor ne keer dat er in de regio iets te doen is!!!!!!!!!!!!!!!

Mooi lijstje deelnemers.
                Nu durf ik niet meer mee-:)

Dit was nochtans een mooie kans geweest om de personen achter nicknames te leren kennen.
                Spijtig genoeg kan ik me die dag niet vrijmaken.
                Volgende keer beter.

Mooie flyer trouwens. Zeer duidelijk.

Spijtig da’k ni mee kan komen kwijlen, mijne witte zijn remblokskes zijn erdoor en worden pas vervangen in de week na de rit 🙁

[quote=”KROKODILE” post=205381]Er zijn 2 vrienden bij die beide een 991 GT3 RS in bestelling hebben maar wordt maar in oktober geleverd.
                    Spijtig voor de kwijlers onder ons 🙂
                    Elke Porsche is trouwens leuk en ook welkom. Maar het had leuk geweest om er één in rl te zien.[/quote]

dju da’s spijtig idd! Maar dat houden we dan voor de volgende rondrit é 🙂

In welke streek zullen die wagens rijden? regio Damme etc zoals de rondrit of ben je hielemaal niet van hier?

Er zijn 2 vrienden bij die beide een 991 GT3 RS in bestelling hebben maar wordt maar in oktober geleverd.
                      Spijtig voor de kwijlers onder ons 🙂
                      Elke Porsche is trouwens leuk en ook welkom. Maar het had leuk geweest om er één in rl te zien.

Net gezien dat de Funny er niet bij staat????????????????????

Is precies deelnemers veld voor ne circuit dag!!!

Oh nee, als die allemaal komen, dan kom ik niet hoor 🙂

damn! in mijn ogen zeer leuk deelnemersveld! dat wordt kwijlen!

Hopelijjk droog weer want men achterbanden zijn kletse aan de binnenkant… oeps 😉

Voorlopige lijst deelnemers.
                                ikke : cayman R
                                cube : gt3 rs 4.0
                                pj-1 : gt3 rs
                                franco :
                                akai : 911
                                zwarte pijl : 997 s
                                vonheist : 993 cabrio
                                snoer 964 : 993 c2
                                the fab : boxter 986
                                jochen : 996
                                luc 993 cabrio : 997 4s
                                den bakker : 993 c2
                                rené : 997 gt3
                                ruffie :996
                                pds : 997 gt3
                                Yves: 997 4s
                                ronny : 991 gt3
                                arne : 997 c4

Nog 7 plaatsen vrij.

Groeten krokodile

PDS

[quote=”René” post=204838][quote=”PDS” post=204826]Hendrik,

Heb je een lijstje met wie er meedoet ?[/quote]

Ik ging net hetzelfde vragen! Altijd leuk mensen te herkennen ipv te moeten gaan zoeken ;-)[/quote]

Inderdaad en iedereen zou beter een foto zetten van zichzelf in dit topic

Dan hebben we kans om elkaar te herkennen op een event ! Het is maar een idee ….

😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 181)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.