Funny Krokodile lente rit.

Home Forum Porsche Uitstappen Funny Krokodile lente rit.

• Maker
    Discussie
  • Gisteren een ritje wisten verkennen van Damme via Sluis Cadzand Oostburg Sint Laureins terug naar Damme ong. 100km met leuk en lekker restaurantje bij de start en aankomst plaats. Zeer mooie baantjes onder weg om rustig te toeren. :driver:
    Indien er hier interesse is maak ik er een roadbook van ( bolleke pijl ) om er een leuke forumrit van te maken ergens in maart of april.
    Zelf had ik gedacht van een namiddag rit met start rond 14u en daarna samen iets te eten bij de aankomst in restaurant Ter Polders.
    Heb daar navraag gedaan en ze kunnen een groep aan van ong. 40 personen dus 20 wagens.

Laat maar weten of jullie het zien zitten.

Groeten Krokodile en Funny.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 181)
    • Maakt me niet uit wie er is of niet. Gewoon ambiance maken !

[quote=”PDS” post=204826]Hendrik,

Heb je een lijstje met wie er meedoet ?[/quote]

Ik ging net hetzelfde vragen! Altijd leuk mensen te herkennen ipv te moeten gaan zoeken 😉

PDS

Hendrik,

Heb je een lijstje met wie er meedoet ?

Nog 8 plaatsen vrij…..;-)

Betaling net uitgevoerd 😉

Waarvoor dank Jochen 😉

Alles ondertussen geregeld per mail met Hendrik, dus we zijn er 😉

Vanavond ook mailke gestuurd.
                    Kijken er naar uit.

Hey PDS mailtje goed ontvangen waarvoor dank, wel nog even menukeuze doorgeven.

PDS

Wij doen ook mee :up:

Heb je de mail gehad ? (had snel met de iphone gedaan in de auto)

Nog plaats voor 10 wagens het gaat goed vooruit.
                          @ René das gesproken en nog een GT3 erbij.

Het is in mijn achtertuin te doen dus ik kom ook langs!

ingeschreven en betaald .

Nog plaats voor 13 wagens.
                                @ FCBlverschampagne bedankt voor de info.

Kan niet komen die dag, m’n vrouw moet werken. Misschien kom ik in Damme eens zien en luisteren. Ik wil jullie nu al verwittigen dat er op de E34 tussen St-Rita en Westkapelle dagelijks snelheidscontroles zijn, zeker aan de werken waar je 50 km/h mag. Succes hoor
                                  Onze Damse burgemeester was ook gek op porsche

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 181)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.