Funny wordt een bekende Porsche rijder …

Home Forum Zeverhoekje Funny wordt een bekende Porsche rijder …

• Maker
    Discussie
  • Vorige week in St-Tropez de FLAT6 van november nog rap gekocht.
    Ben ik daar in aan het bladeren en kom ik Funny toch wel niet tegen zeker :first:

zie hier de foto : het is de laatste porsche in de rij !

funny.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • Heel leuke avond, bedankt Nikolas en ook het gezelschap natuurlijk :drink: :first:

Funny, spijtig dat je er niet bij was 😥

Was wel rap thuis… 1 uur en 9 minuten 😈 :driver:

Wat had ik er graag bij geweest 😥 😥 .

Zo te zien hebben jullie genoten . :applaus:

Funny kloont zichzelf (of toch zijn gewoontes), hier werden er 4 betrapt…

2012-12-1423.13.22.jpg

Bedankt Nicolas voor de goede zorgen :respect2:

yeah right! ‘t is voor de CM hé… 😀 Nen hostie en een sticker, dat kon er nog net van af… :mrgreen:

[quote=”porschky” post=114388]tja, arme dutsen die geen Porsche meer hebben moeten dan maar in CM-boekskes gaan staan hé… :mrgreen:[/quote]
              En worden daar vorstelijk voor vergoed . 🙄 😉

tja, arme dutsen die geen Porsche meer hebben moeten dan maar in CM-boekskes gaan staan hé… :mrgreen:

Ik vond het ook al zo stil rond dit item 😕 😆 (foto’s)

Ik zal eens in mijn pen kruipen…
                    het was in alle geval een GEWELDIG :first: WEEKEND :drink:

Blijkbaar hebben we ons te goed gedragen en zijn we verplicht om volgend jaar met alle forumleden terug naar Porsche Paradis te gaan . 😉

Zo braaf geweest dat er hier geen verslagje komt? 🙁

Lijkt alweer een tijdje geleden 😥 .
                          Volgend jaar staat Porsche Paradis opnieuw op het programma . :applaus: :applaus:

We hebben daar een mooie tijd gehad ,mooie ritten erheen ,mooi weer (op 2 heel zware regenbuien na ,gelukkig ‘s avonds ) ,een massa Porschen :applaus: ,enorm veel gelachen enz ……

het zijn gelijk 3 film sterren.
                            juist het buikje ontbreekt van één persoon, lol :drink:

Mooi :respekt:

:respect2:
                                good times! 😉

DSCF1367.JPG
                                  eentje met de musch
                                  [quote=”jol178″ post=114046]twas plezant he Mush, van u heb ik jammer geen foto 😥

Maar wij twee hebben tenminste die koffer open gekregen :first: :first: :first:[/quote]

DSCF1532.JPG
                                  eentje met ons 3

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.