G-model Rolkooi

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop G-model Rolkooi

• Maker
    Discussie

• Timothy Willaert
    Deelnemer

G -model Rolkooi
      Aluminium bekleed met leder
      Versie met bouten
      In goede staat
      Prijs 400€

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Een rolkooi voor in je mooie Targa Peter 🙂

XXX

Foto helpt wel, zeker als het voor ‘the looks’ is.
          Succes met de verkoop.

123

Fair enough, en kwou echt niet op je verkoop kakken,
            ik doe dat normaal nooit, maar dit is een technisch punt dat naar mijn mening geweten moet zijn.

Kan ik allemaal goed geloven, maar over materiaalkeuze valt veel te praten,.. maar ik bied hier gewoon een alu rolkooi aan die zeker niet in een tuinhuis ergens gelast is maar door een fabricant, en iemand die echt fia richtlijnen wil volgen zal hier wel niet zijn rolkooi komen zoeken denk ik, ik bied het hier aan voor mensen die eerder een rolkooi voor de look willen maar die zeker veilig kan zijn en zijn werking zal doen in het slechtste geval waarvoor het tenslotte gemaakt is

123

zijn ze FIA approved?
                En zijn ze annealed?

Alu kan even sterk zijn als staal.
                maar het is niet zo plooibaar, bij overbelasting breekt het en krijg je scherven.

Dus 1 keer over kop prima
                5 keer over kop, problem.

Zelfde probleem als Porsche nu heeft met GT4’s die kapot gaan na verloop van tijd
                Schokbreker toren die gewoon afbreekt
                Zou nooit gebeuren met staal om dat het gewoon meer meegeeft dan alu. plooit ipv breken.

[quote=”TW90″ post=273481]Bedankt voor je info! Waarom verkopen merken als heigo nog alu kooien dan?[/quote]

Bedankt voor je info! Waarom verkopen merken als heigo nog alu kooien dan?

123

Alu voor rolkooi is not done.
                      Na het lassen is Alu niet sterk meer, en slechts na terug het volledige stuk te annealen is er weer sterkte. En omdat je het niet kan controlleren of dat is gebeurd, en niemand ovens heeft die groot genoeg zijn om kooien te annealen, heeft FIA het na enkele dramas verboden.

Ik ga normaal uit principe niet negatieve dingen posten op een te koop draadje, maar dit is een safety device dat er geen is.
                      Slechts als je een kooi zoekt voor de look kun je zoiets monteren. Het is geen rolkooi voor racerij en dat moet gewoon vermeld worden.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.