- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 april 2016 om 19:59
G50 Targa (project) te koop.
Ik twijfel nog of deze bij te houden of weg te doen. Mits goed bod mag hij nu weg.
Voorlopig even enkel op het forum geadverteerd…
Het is een absoluut harde Targa, ongevalvrij, nooit aan gelast en zeker geen vers gelakte plamuurbak 😉
Lak niet perfect maar “dans son jus”. Eens goed simoniseren zal al wonderen doen.
Met veel fabrieksopties opties zoals originele fuchsen , spolier voor en achter. Niet echt mijn ding maar dus wel originele taartschep af fabriek (Starts growing on me…)Matching numbers
Alle originele stickers aanwezig, zelfs in de deuren en motorkap zit een originele Porsche sticker met het chassisnummer.
Dit elfje heeft zeer lang (10 jaar) stil gestaan en had dus wel aandacht nodig
Remmen zijn reeds aangepakt alsook een deel van het interieur.
4 nieuwe banden (waren volledig verduurd)
Nieuwe delco + rotor en bougies
Roulement stuurhuis vervangen (zeer leuk jobke)
Nieuwe benzinefilter, nieuwe benzinepomp en nieuwe benzinetank
Nieuwe stuurgewrichten en nieuwe spoorstang
Uiteraard terug uitgelijnd door de Jef in Wijnegem na deze werken
Nieuwe cardanmof
Nieuwe koplampen
motor fit aan de cilinderkop. Waarschijnlijk kopboutstang(en) gebroken. Om hem technisch in orde te hebben dient nog te gebeuren: kopboutstangen vervangen (best allemaal imho) en dan worden ook ineens alle dichtingen vervangen en de kleppen gesteld.
Dan kan je genieten van deze leuke Targa en ondertussen nog wat verder afwerken naar gelang hoe perfect je hem wil…
Waarschijnlijk heb ik een jaar (of een maand) na de verkoop er dik spijt van. Het blijft een keiharde, matching numbers G50…
Voor €38911 mag hij momenteel weg…Voor meer info gelieve te bellen.. mijn telefoonnummer via PM of mail
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.