G50 Targa te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop G50 Targa te koop

• Maker
    Discussie
  • G50 Targa (project) te koop.

Ik twijfel nog of deze bij te houden of weg te doen. Mits goed bod mag hij nu weg.

Voorlopig even enkel op het forum geadverteerd…

Het is een absoluut harde Targa, ongevalvrij, nooit aan gelast en zeker geen vers gelakte plamuurbak 😉
    Lak niet perfect maar “dans son jus”. Eens goed simoniseren zal al wonderen doen.
    Met veel fabrieksopties opties zoals originele fuchsen , spolier voor en achter. Niet echt mijn ding maar dus wel originele taartschep af fabriek (Starts growing on me…)

Matching numbers

Alle originele stickers aanwezig, zelfs in de deuren en motorkap zit een originele Porsche sticker met het chassisnummer.
    Dit elfje heeft zeer lang (10 jaar) stil gestaan en had dus wel aandacht nodig
    Remmen zijn reeds aangepakt alsook een deel van het interieur.
    4 nieuwe banden (waren volledig verduurd)
    Nieuwe delco + rotor en bougies
    Roulement stuurhuis vervangen (zeer leuk jobke)
    Nieuwe benzinefilter, nieuwe benzinepomp en nieuwe benzinetank
    Nieuwe stuurgewrichten en nieuwe spoorstang
    Uiteraard terug uitgelijnd door de Jef in Wijnegem na deze werken
    Nieuwe cardanmof
    Nieuwe koplampen
    motor fit aan de cilinderkop. Waarschijnlijk kopboutstang(en) gebroken. Om hem technisch in orde te hebben dient nog te gebeuren: kopboutstangen vervangen (best allemaal imho) en dan worden ook ineens alle dichtingen vervangen en de kleppen gesteld.
    Dan kan je genieten van deze leuke Targa en ondertussen nog wat verder afwerken naar gelang hoe perfect je hem wil…
    Waarschijnlijk heb ik een jaar (of een maand) na de verkoop er dik spijt van. Het blijft een keiharde, matching numbers G50…
    Voor €38911 mag hij momenteel weg…

Voor meer info gelieve te bellen.. mijn telefoonnummer via PM of mail

L1100131(Large).JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • topic mag dicht

Nu zou hij weg mogen voor 47k

Op deze manier verander je enkel de titel boven de reply. Kijk maar naar mijn reply…
          Best even een mod vragen om de titel aan te passen, en vragen om het vinkje te zetten bij “titel in oudere replies ook veranderen” :up:

poging aanpassen titel

Merci

waren idd wat kopboutstangen afgebroken. Zijn nu allemaal vervangen door 996 Turbo exemplaren..

XXX

Top, proper blokje zo.

[quote=”stefx911″ post=238343]Deze ochtend al pistolkes mee gaan halen in de gemeente verderop… moet wat roderen hé [/quote]

:up: :respekt:

Staat momenteel (nog) niet echt te koop maar mits een goed bod…

Plan is om stilaan de puntjes op de I te zetten…ervan te genieten en als er een goed bod op komt afscheid te nemen.
                    Nog geen idee of/wanneer ik hem op een verkoopsite zal zetten…

Gaat in ieder geval niet weg voor de hierboven vermelde prijs nu het blok helemaal gereviseerd is 😉

Deze ochtend al pistolkes mee gaan halen in de gemeente verderop… moet wat roderen hé

Niet meer te koop – of voor een andere prijs, dan hierboven staat vermeld ?

Blokje gereviseerd 😉

Gereviseerd.jpg

Zondagavond gaat de targa op stalling. Voor wie nog wou komen kijken,..

Jaja, nog te koop

Misschien handiger zo:

Stefx911@telenet.be

Wim

hey stef,

is de targa nog te koop? ik wou PB sturen, maar blijkbaar werkt dat niet meer.

Greetz,
                              Frac

Idd, sinds gisteren op Kapaza en autoscout.

Bj 87
                                Afgelezen km stand 167500

en de prijs, die lijkt op het eerst zicht misschien veel?

Als je aan de motor +/- €5000 spendeert heb je nieuwe kopbouten en zijn alle dichtingen vervangen. Zit je nog (net) onder de €44k voor een harde G50 die dan mechanisch in orde is.

Zo heb ik mijn 964 hier 4 jaar terug ook eens even te koop gezet voor 18k met een motor die olie lekte. Daar heb ik ondertussen ook de motor van laten doen met de nodige upgrades. Man, wat ben ik blij dat ik die toen niet verkocht heb.!

Voor meer details, bezichtiging, eerlijke uitleg, porschetalk en een kop koffie steeds welkom. Staat nu even bij mij thuis en gaat wss eind volgende week terug op stalling. Mooie garagevulling maar mijn vrouw wil haar B3’tje ook binnen zetten…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.