gaan we naartoe in 2013

Home Forum Porsche Uitstappen gaan we naartoe in 2013

• Maker
    Discussie

• Jürgen
    Deelnemer

Volgende data heb ik alvast in m’n agenda genoteerd:

19/1 dreamcars autosalon;
      16/2 Flanders Collection Cars – Gent;
      2/3 Classic salon – Antwerpen;
      28/4 Porsche Scene Live treffen – Best;
      18/5 Porsche Francorchamps

Laat maar weten wat ik nog heb vergeten…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
      • [quote=”Wimtarga” post=115237]18 mei ben ik erbij![/quote]

Wat is er dan te doen ? 😆 😕

18 mei ben ik erbij!

Inderdaad, alvast al goeie voornemens genomen :relaxman:

Ik heb alvast de data genoteerd. Zal een druk jaar worden zo te zien 😀
              Maar eerst de feestdagen doorstaan :relaxman:
              Alvast een Zalig Kerstmis en Gelukkig Nieuwjaar aan alle forum leden ! :drink:

Leuk dit te lezen Funny – Zwarte pijl – Luc993cabrio .de zaak waar we starten en aankomen is al besproken en vastgelegd :relaxman: en dit maal met een grote parking waar alle auto’s probleemloos kunnen parkeren . :driver:

Snoer ,het staat in onze kalender .

[quote=”luc993cabrio” post=115193][quote=”snoer 964″ post=115141]Nog een beetje vroeg maar op 7 juli organiseren we terug de zomersproetjes rit . :driver:[/quote]

:driver: :relaxman: :driver: :relaxman: :driver: :relaxman:[/quote]
                    +1 :driver:

[quote=”snoer 964″ post=115141]Nog een beetje vroeg maar op 7 juli organiseren we terug de zomersproetjes rit . :driver:[/quote]

:driver: :relaxman: :driver: :relaxman: :driver: :relaxman:

[quote=”Mushroom” post=115140]2 Februari bedoel je… :sleep: :engeltje: :happy:[/quote]
                        oeps ! ja,tijd gaat niet rap genoeg , voor één keer gelijk musch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nog een beetje vroeg maar op 7 juli organiseren we terug de zomersproetjes rit . :driver:

2 Februari bedoel je… :sleep: :engeltje: :happy:

2 jan. RLC zeker niet :drink: :drink: :drink: vergeten

Wim

11,12 en 13 januari 2013 MECC Maastricht classis/oldtimer beurs.

1/5 Dinslaken :driver: :relaxman:

In ieder geval een uitstekend idee dit lijstje hier neer te pennen, hopelijk met veel aanwezigen.
                                    Zal alvast ook eens kijken om mijn agenda hier en daar vrij te houden volgend jaar 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.