gaan ze er weer onderuit komen?

Home Forum Zeverhoekje gaan ze er weer onderuit komen?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Had vroeger een Noord-Italiaanse collega. Als het woord “maffia” viel, ‘s avonds in de Kneipe na de opleiding en ten tijde van “mani polluti”, zei die altijd rustig “in Italië bestaat geen georganiseerde misdaad. Maar in België en Duitsland wel.”

Sindsdien ben ik meer en meer daarvan overtuigd geraakt. Het zou bepaalde beslissingen verklaren.

Zalig Kerstmis en vrede op aarde aan alle mensen van goede wil.

Het gaat tegenwoordig niet meer over recht, rechtvaardigheid of eerlijkheid. Het enige wat telt is procedure, en zoeken naar fouten daarin, die dan kunnen gebruikt worden om de straf te ontlopen. Daar ben je als slachtoffer wel vet mee 😕

Ze zullen zingend en springend de rechtbank verlaten, in hun sportwagen kruipen en hop naar de volgende zwendel trekken. :bounce:

Ik sta helaas ook aan de slachtoffer kant in een rechtzaak. Zelfde verhaal. Slachtoffer fuck off. Dader/beschuldigde is king !

heb helaas zelf ook al enkele keren moeten vaststellen dat je in dit apenland als slachtoffer wel plichten hebt maar rechten die zijn meestal gereserveerd voor de beschuldigden. ons rechtssysteem is er op voorzien dat het legertje advocaten van “gangsters” altijd wel een manier vindt om al dan niet gedeeltelijke vrijspraak te bekomen, en daar sta je dan als slachtoffer, je wordt gewoon uitgelachen… eerlijk duurt het langst: ja, men k….. :bounce:

Ik kan u zeggen dat ik in dat wereldje zit waar ze de mond vol hebben van slachtofferhulp, maar waar de daders alle middelen krijgen om er onderuit te komen. Rechten voor slachtoffers mijn … :bounce:

Bij ons zeggen ze wel eens dat advocaten zelf de grootste gangsters zijn…

[quote=”peter993″ post=190570]Ik vraag me soms af of advocaten een geweten hebben … :think:[/quote]

Idem hier ,Dit is het eerste wat ik terug hoor over deze zaak (waar ik slachtoffer van ben )sinds 5 jaar 😥 👿 :what:

Ik vraag me soms af of advocaten een geweten hebben … :think:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.