Gallardo SE vs 997 Turbo

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Gallardo SE vs 997 Turbo

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • [quote=”rjf”:r0p8kvmm][quote=”porsche”:r0p8kvmm]De Gallardo blijft toch wel een droomwagen en exclusief.
      Prachtige lijn, betrouwbaar met afgeleide motor van de Audi RS8 – 5.2 V10 met 560PK.

De Gallardo Spyder heeft mijn voorkeur maar de prijs vanaf 260.000 euro is wel stevig.[/quote]
      Vond het opvallend dat hij niet wegreed van de P.[/quote]
      Zo raar is dat niet hoor dat hij in de buurt van de Porsche zit want het is een vergelijk van een recente 997 Porsche Turbo tegenover het oude model van Gallardo en dat is natuurlijk appelen met peren vergelijken omdat die Gallardo ondanks het oudere model ook niet moet onderdoen voor de recentere Porsche Turbo.
      De nieuwe Gallardo heeft een pak meer PK’s dan de Porsche Turbo en als je de versie met twin turbo’s neemt heb je maar liefst 800 pk. Dan zit je wel aan een prijskaartje van 325.000 euro.
      Het leuke is dan weer dat je voor onderhoud in dezelfde prijscategorie zit als de Porsche en Audi RS8, hetgeen je bv. van ferrari niet kan zeggen.
      In tweedehands vindt je een mooie Gallardo al voor 110.000 euro en een Spyder zit rond de 150.000 euro. Je hebt dan wel iets exclusief.

Hier op het forum zit iemand die een Gallardo Spyder heeft gehad en zéér tevreden was, nu heeft hij een Lamborghini Murciélago. Dat is top.

Die van mij is zot van de Gallaro .
        Heb almaar gezegd dat ze dan een ander moet zoeken .
        Ik kan enkel een Porsche betalen 😈 😉 😆 😆 😆

rjf

[quote=”porsche”:26c22cl0]De Gallardo blijft toch wel een droomwagen en exclusief.
          Prachtige lijn, betrouwbaar met afgeleide motor van de Audi RS8 – 5.2 V10 met 560PK.

De Gallardo Spyder heeft mijn voorkeur maar de prijs vanaf 260.000 euro is wel stevig.[/quote]
          Vond het opvallend dat hij niet wegreed van de P.

P.S. Gallardo Spyder ook één van de favorieten van Mr Clarkson en dat wil al wat zeggen, zo kieskeurig dat die man is :mrgreen:

De Gallardo blijft toch wel een droomwagen en exclusief.

De Gallardo Spyder heeft mijn voorkeur maar de prijs vanaf 260.000 euro is wel stevig.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.