Garage Garhmer

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Garage Garhmer

• Maker
    Discussie
  • Hoi iedereen,

Mijn zoektocht naar een porsche targa oldtimer gaat nog steeds verder, maar denk dat het beter is een volledig gerestaureerde porsche aan te schaffen.

Kent iemand van jullie garage Garhmer te Luik? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik heb deze vrijdag een afspraak gemaakt om kennis te maken.

Groetjes
    Fred

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • [quote=”porsche” post=125595][quote=”bladerunner” post=125591]
      En wat ik zie op autoscout maakt mij ook niet bepaald vrolijk, vooral Amerikanen, zogezegd allemaal uit Californie en amper 150.000 kilometers? Nee, geef mij dan maar een Europese met volledige historie.[/quote]
      Als ik spreek over Autoscout dan heb ik het niet over België want dat is wat te bekrompen.
      Gebruik eens de .eu en bekijk het over de diverse Europese landen en meer bepaald Italië momenteel.[/quote]

Ik heb België en Duitsland ingegeven. Italië niet, maar ga daar maar eentje bekijken hé, meer als duizend kilometer om dan met lege handen terug te keren? :engeltje:

Wim

En Italië hebben ze allemaal rond de 100K op de teller. 💡

[quote=”bladerunner” post=125591]
          En wat ik zie op autoscout maakt mij ook niet bepaald vrolijk, vooral Amerikanen, zogezegd allemaal uit Californie en amper 150.000 kilometers? Nee, geef mij dan maar een Europese met volledige historie.[/quote]
          Als ik spreek over Autoscout dan heb ik het niet over België want dat is wat te bekrompen.
          Gebruik eens de .eu en bekijk het over de diverse Europese landen en meer bepaald Italië momenteel.

[quote=”porsche” post=125560][quote=”bladerunner” post=125557]
            Bij Van Beurden staat ook een zeer mooi exemplaar, bj 1981 met volledige historie.
            http://www.vanbeurdenporsche.be/index.php?p=occasie&pg=detail&auto=173
            In mijn ogen origineler dan die zwarte in Luik.[/quote]
            28.000 euro is nu ook wel geen koopje hé voor een SC van ’81 met 161.000 km.
            Kijk eens op Autoscout tss. ’80 en ’87.[/quote]

Is idd. geen koopje, maar die in Luik ook niet. Een auto kopen bij een handelaar is nooit een echt koopje, maar als je kiest voor een mooi exemplaar en je wil geen tijdrovende en dure restauratie waarvan je nooit weet wanneer het ophoud, en je wil direct instappen en genieten vanaf het eerste moment koop je eentje die reeds perfect in orde is, en dan is de prijs wel OK. Ik spreek uit ervaring want ik weet wat de mijne ondertussen al gekost heeft. :respect2: :respect2:

En wat ik zie op autoscout maakt mij ook niet bepaald vrolijk, vooral Amerikanen, zogezegd allemaal uit Californie en amper 150.000 kilometers? Nee, geef mij dan maar een Europese met volledige historie.
            :coolness: :coolness:

[quote=”austin” post=125550]
              of kennen jullie een andere verkoper ?[/quote]Fred hoe is het afgelopen met Corne?

Ik heb de indruk dat ze wel de betere Porsche staan hebben .Enkel hun prijzen zijn vaak iets te hoog .

[quote=”bladerunner” post=125557]
                  Bij Van Beurden staat ook een zeer mooi exemplaar, bj 1981 met volledige historie.
                  In mijn ogen origineler dan die zwarte in Luik.[/quote]
                  28.000 euro is nu ook wel geen koopje hé voor een SC van ’81 met 161.000 km.
                  Kijk eens op Autoscout tss. ’80 en ’87.

Ik rijd zelf met een 87’er targa, supertevreden van, je gaat een Targa niet beklagen.

Bij Van Beurden staat ook een zeer mooi exemplaar, bj 1981 met volledige historie, echt het bekijken waard en Van Beurden heeft ook een zeer goede naam, ikzelf kom er ook en zeer tevreden van.

zie

In mijn ogen origineler dan die zwarte in Luik.

ik weet, maar er de targa’s van jaren 80 3.0 of 3.2 vallen mee vind ik als ze volledig in orde zijn.

of kennen jullie een andere verkoper ?

Heb ook al regelmatig wagens uit hun aanbod bekeken. Ze zijn voor zover ik weet meestal goed in orde, maar de prijzen dat zij durven vragen zijn niet van de minste.

Wat er dan uiteindelijk onderhandeld wordt weet natuurlijk niemand behalve zijn klanten

Moest ik geld schijten zou ik er daar wel ene kopen… nu dus niet 😛

Ik ben er eens geweest toen ik op zoek was naar een oudje en ze hebben soms mooie wagens in verkoop. De garage bestaat ook al vele jaren.

De prijzen van hun auto’s zijn wel overdreven vind ik persoonlijk. Onlangs is er een Targa van ’72 met olieklepje verkocht, ik dacht dat hij nog op hun website staat voor meer dan 140.000 euro.

Een koper die dat betaald heeft kent ofwel niets van de markt en/of van Porsches.

Waarom niet gaan kijken bij die van Corne? Die is ook helemaal af. Ga je naar die zwarte SC Targa kijken? Mooie bak, elders laten keuren.

Persoonlijk geen ervaring. Maar zie wel altijd dat ze wagens van hoge kwaliteit hebben 😯

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.